ukrywanie rozstępów

1. Data: 2006-05-12 12:51:59

Temat: ukrywanie rozstępów
Od: "KT" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej dziewczynki, zbliża sie lato juz powoli mysle o wakacjach nad jeziorkiem
i....i jak dziewczyny radzicie sobie z rozstępami na pośladakach? tzn jak je
ukrywacie na plaży?

2. Data: 2006-05-12 13:07:41

Temat: Re: ukrywanie rozstępów
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hej dziewczynki, zbliża sie lato juz powoli mysle o wakacjach nad jeziorkiem
> i....i jak dziewczyny radzicie sobie z rozstępami na pośladakach? tzn jak je
> ukrywacie na plaży?

mam stroj kąpieowy ktory w jakies tam czesci zakrywa ,nie jest to
zabudowany stroj wrecz przeciwnie ,jesli cokolwiek widac to trudno ,co
mam zrobic nie wychodzic na plaze?

jesli kogos to obrzydza itp to jego problem ,mnie obrzydzaja wlosy pod
pachami u kobiet ,w strefie bikini wychodzace spod stroju ,obwisle
poslady i cycki ,obcisle strini u facetów itp:)
p.

3. Data: 2006-05-12 13:10:01

Temat: Re: ukrywanie rozstepów
Od: "lobuziaczka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, mam ten sam problem :( I jedyne wyjscie jakie znalazlam, to
kupno nowego kostiumu kapielowego z szortami zamiast mocno wycietych
majtek. Przysloni, to co trzeba i przy okazji zamaskuje niezbyt plaski
brzuch.
A jezli ktos zle sie czuje w takim fasonie kostuimu, to moze fajna
fantazyjna chusta przewiazana na biodrach bedzie w sam raz.

Pozdr,
Ania

4. Data: 2006-05-12 15:44:33

Od: "KT" <K...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chusta, spodniczka dobra sprawa na plaze, ale na basenie to juz gorzej:/
moze przed wyjsciem dodatkowo nasmaruje sie kremem ujedrniajacym (lub cos w
tym stylu) wygladzi troche.

5. Data: 2006-05-13 19:26:25

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KT" <K...@g...pl> napisał w wiadomości
> hej dziewczynki, zbliża sie lato juz powoli mysle o wakacjach nad
> jeziorkiem i....i jak dziewczyny radzicie sobie z rozstępami na
> pośladakach? tzn jak je ukrywacie na plaży?

z moich obserwacji co 3 dziewczyna ma roztepy, a za granica widze, ze
dziewczyny wogole sie tym nie przejmuja. rozstepy na biodrach, a ona ma
spodnie biodrowki. i to mi sie podoba. nie dajmy sie psychozie idealnego
wygladu, kreowanego przez media.

polecam balsam (korzenny)
CELIA - gdzie dostne te kosmetyki w Krakowie?
KRAKÓW
skóra uzależniona od Nivea
vichy lipocure - wrażenia