Re: uleczalny homoseksualizm

Data: 2015-04-21 23:38:16
Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

news:mh6cub$409$1@dont-email.me...
> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
>
> Chyba o to, że ulegasz mocno propagandzie głoszącej
> że homoseksualizm to jakaś uleczalna i nabyta dewiacja.
> Przeważająca opinia na ten temat jest jednak taka,
> że takie preferencje są trwałe i nie jesteś w stanie ich
> zmienić tak samo jak Tobie nie da się tam nic "przestawić".

> W czyjej ocenie radzi on sobie nieźle?
> Sam sprawdzałeś jego sukcesy czy propagandę powtarzasz?

> Nikt nie wątpi w to że *próbują* leczyć,
> a raczej w to że im się to udaje...

> Na razie wygląda na to, że jeszcze im się żadnego
> nie udało "wyleczyć".

> [...]

Napisałem też, że homoseksualizm można leczyć. Efekt podobny do leczenia
alkoholizmu. Owszem, do końca życia zapewne będzie odczuwać mniej lub
bardziej (w miarę upływu czasu- coraz mniej) uświadomiony zboczony popęd.
Jednak- podobnie jak alkoholik- może po prostu "abstynować". Może założyć
normalną rodzinę- i być szczęśliwym. Jest mnóstwo klinik, leczących
alkoholików. Efekt- procentowo- mizerny. Różne dane pokazują około 10%
trwale wyleczonych (czyli- już nie wypije do końca życia). Jaki procent
wyleczonych homoseksualistów? Przy takiej homopropagandzie- trudno
stwierdzić, ale grupy wsparcia już działają. Między innymi właśnie w Twoim
kraju. Analogii do alkoholizmu jest dużo. Gdyby tak w miejsce homopropagandy
była alkoholopropaganda, i np ludzi bombardowano by informacjami typu, że to
normalne, że piją, że ileś procent społeczeństwa- to alkoholicy, no i żeby
się tym nie przejmowali, wszystko z nimi jest ok. Pszemolu- jakby wtedy
wyglądałświat wokół? No i wyobraź sobie te sądy w USA, które nakazywałyby
oddawaćdzieci do adopcji alkoholikom, a propaganda by udowadniała, że
przecież wcale takie dziecko nie musi być alkoholikiem- a jak nawet, to co z
tego?

--

Chiron