Re: uleczalny homoseksualizm

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: uleczalny homoseksualizm
Date: Mon, 15 Jun 2015 13:17:36 +0200
<ap0zs5s39d30$.lui45kcooijf.dlg@40tude.net>
<4koluu0zle0g.3xrmeuynj0n3$.dlg@40tude.net>
<p0meu4w6ewyn.8x3uw29rd2vt$.dlg@40tude.net>
<c36pppu02c7y.abmwr171zxvq$.dlg@40tude.net>
<mlbnto$7uf$2@news.icm.edu.pl>
<q4wiwpxs8dbx.1mhivhij1htz0$.dlg@40tude.net>
<mli7n1$i99$5@news.icm.edu.pl>
<1...@4...net>
<mljhef$cfu$6@news.icm.edu.pl>
<1...@4...net>
<mlkqbn$h7e$1@news.icm.edu.pl>
<zc3fxhaobyeh$.1jakpoun3o8rd$.dlg@40tude.net>

W dniu 2015-06-14 o 23:37, Fragi pisze:

> Daleko szukać nie musisz. Wszystko masz w cytatach.
> Ale nie fatyguj się.

Especially for you:

Chiron:

wychowania dzieci i dbania o męża. Bez MENSY świat nie stanie się ani
lepszy, ani gorszy. Bez wychowania dzieci, dobrego karmienia rodziny czy
dbałości o męża- wrócimy na drzewa<<

Feniks:
Przecież nie chodzi tu o MENSĘ, a o inteligencję. Jeżeli uczciwie
postawimy w tym porównaniu słowo inteligencja, to wygląda ono zupełnie
inaczej. Bez inteligencji z drzewa w ogóle byśmy nie zeszli.<<

Co nastąpiło dalej, masz w cytatach na początku.

Ewa