Re: uleczalny homoseksualizm

Data: 2015-06-15 17:53:06
Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

news:mlmhmk$ijg$1@news.icm.edu.pl...

> Kogo? Gdybyś nie zauważył, to w tym podwątku wypowiadało się więcej osób.
> I tak jakoś dziwnym trafem wyszło, że "upadek tego świata" kojarzony
> jest - może niezupełnie świadomie - ale jednak z (rzekomym) zanikiem IQ w
> społeczeństwie. I tylko na tyle chciałam zwrócić uwagę, więc nie napinaj
> się tak.

" Especially for you:

Chiron:

wychowania dzieci i dbania o męża. Bez MENSY świat nie stanie się ani
lepszy, ani gorszy. Bez wychowania dzieci, dobrego karmienia rodziny czy
dbałości o męża- wrócimy na drzewa<<

Feniks:
Przecież nie chodzi tu o MENSĘ, a o inteligencję. Jeżeli uczciwie
postawimy w tym porównaniu słowo inteligencja, to wygląda ono zupełnie
inaczej. Bez inteligencji z drzewa w ogóle byśmy nie zeszli."

No to dotyczy to mojej wypowiedzi, czy wszystkich?

--

Chiron