Re: uleczalny homoseksualizm

Data: 2015-06-16 20:16:54
Temat: Re: uleczalny homoseksualizm
Od: Fragi <s...@o...pl>

Dnia Sun, 14 Jun 2015 20:21:19 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Fragi" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Myślałem, że mieszkasz w domku.

Niestety, jeszcze w mieszkaniu. Dużym, stąd m.in, trudności ze sprzedażą.

> Na różnych forach jest sporo o wyciszaniu
> mieszkań od strony okien. Jednak nie o tym myślałem. Kojarzę domki
> jednorodzinne, które coś takiego wykonały- nie mogę ich znaleźć na
> streetviewerze googla- jak będę przejeżdżał, to zrobię zdjęcia. Generalnie
> to takie płyty przykręcone kilka centymetrów od ściany- przy oknach
> przepuszczalne dla powietrza.

No tak, tylko to jest rozwiązanie dobre, jak się ma domek.
A domek to i tak chcielibyśmy w cichym miejscu kupić, na ile jest to
oczywiscie w Wawie i okolicach możliwe.

> Rozwiązanie typowe- skoro to spółdzielnia, to
> oczywiście powinni Wam to zrobić, jeśli się dołozycie

Dzięki :) Zobaczymy, co oni na to, ale i tak jakoś średnio chcemy, na tym
etapie, inwestować w to mieszkanie. Zainwestowaliśmy bardzo dużo, na
początku nie wiedząc, w co tak naprawdę inwestujemy... Teraz, zresztą już
od lat paru, chcemy się tego pozbyć, za rozsądną cenę ;), bez kolejnych
inwestycji w to cudo. I tak już ponieśliśmy ostatnio kolejne koszty,
związane z tymi roletami i zabudową balkonu. W odruchu obronnym :) No ale
jakoś musimy przetrwać. Jak tylko stanę na nogi, znowu zintensyfikujemy
poszukiwania kupców i domu :) Póki co, zdrowie najważniejsze.

M.