Re: ulubiona reklama kosmetyku z gazety

From: "Kruszynka" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: ulubiona reklama kosmetyku z gazety
Date: Mon, 13 Jan 2003 10:04:51 +0100

> Ja tak siedze i sie napatrzec nie moge na reklame tuszu do rzes lash
> architect- loreal. To chyba przez ta Mille Jovovich i te jej piekne oczy.
> Macie jakas ulubiona rekalme?

Mojej ulubionej reklamy juz nie ma w telewizji i nie dotyczyla kosmetykow
(tylko niestety tepsy, ale co ja na to poradze, ze maja porzadne reklamy). A
z kosmetycznych lubie reklame Chanel nr 5. Nie wyglad modelki, bo jej twarz
jest, moim zdaniem, wyjatkowo sztuczna, ale ten glos na koncu. Glos jest
super!
Natomiast wiem, jaka rekama doprowadza mnie do szalu. To "Bryza z platkami
mydla". Rrrrrety, zwierze sie we mnie budzi...

A Milla Jovovich to jeden z moich idealow urody kobiecej. Takie troche
chlopiece rysy twarzy. :)

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."