ulubione drinki

1. Data: 2001-12-14 20:37:56

Temat: ulubione drinki
Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Tak sobie mysle, bo ostatnio tu troche sie "trunkowo" sie zrobilo, ze
popytam sie o takie naprawde ulubione drinki Grupowiczow. Ciekawa jestem czy
Wy sie ratujecie w zimne wieczory ;-) ( Mam nadzieje że to nie bedzie NTG
;-), na "wodke" nie pisuje wiec nie odsylajcie ;-) )

Moj typ:
1/ tequila + sok pomaranczowy + troszke grenadiny = czyli popularny wschod
slonca
2/ sok pomaraczowy + wodka + zielony likier miętowy (bez nazwy)

--
POzdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-12-14 21:21:46

Temat: Re: ulubione drinki
Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najzwyklejszy gin and tonic.
W kazdej ilosci
w kazdej sytuacji
:))

I inne - byle wytrawne byly.
W ogole jestem kobieta nietypowa - nie znosze slodkic alkoholi..

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-12-14 21:24:00

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sassanach <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vdpjk$4kl$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Tak sobie mysle, bo ostatnio tu troche sie "trunkowo" sie zrobilo, ze
> popytam sie o takie naprawde ulubione drinki Grupowiczow. Ciekawa jestem

Ja lubie sporo, ale pijam w raczej sporych odstępach czasu, zależy na co mam
chętkę. Więc tak:
1. balantines z cola albo pepsi i lodem
2. wódka, sok cytrynowy, tonik imbirowy, lód
3. tokaje i lepsiejsze wina (nie sofie, nie przepadam)
4. krwawa mery
5. Victor Laslo (wódka, ajerkoniak, sok cytrynowy, nektar pomarańczowy, lód)
6. no i grzaniec oczywiście (cherry, piwo, rum, goździki, wanilia)
7. rum z colą i lodem
8. gin, sok cytrynowy, syrop cukrowy
9. wódka, sok cytrynowy, syrop cukrowy
10. rum, sok cytrynowy, syrop cukrowy
11. no i niesmiertelne wściekłe psy z wódka, sokiem malinowym i tabasco

Ach, rozmarzyłam się, hihihi...

Wkn

1. Data: 2001-12-14 21:30:19

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@c...pl> wrote in message
> [...]
> :))
>
> I inne - byle wytrawne byly.
> W ogole jestem kobieta nietypowa - nie znosze slodkic alkoholi..

Zabierz mnie na tego drinka, auuuuu ja też go uwielbiam.
Dorunua

1. Data: 2001-12-14 21:34:39

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:9vdqqh$gk6$...@n...tpi.pl...

> [...]
> 10. rum, sok cytrynowy, syrop cukrowy
> 11. no i niesmiertelne wściekłe psy z wódka, sokiem malinowym i tabasco

zapomniałam napisać, ze 8, 9 i 10 uzupełnione wodą sodową.

Wkn

1. Data: 2001-12-14 21:42:45

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Monisiatko" <M...@c...pl> wrote in message

>Zabierz mnie na tego drinka, auuuuu ja też go uwielbiam.
>Dorunua

OK
To za godzine w Paparazzi ???
Maja tam jeszcze swietna Margerite

1. Data: 2001-12-14 21:54:52

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK
> To za godzine w Paparazzi ???
> Maja tam jeszcze swietna Margerite
>
> Monisiatko
> >
> --
>Gdzie????? Ło matko gdzie ty mnie chcesz ciągnąć?
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-12-14 22:15:07

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

No jak to???
Tam daja najlepsze drinki w .... Krolewskim Stloecznym Miescie.
No jak tam nie chcesz, to mozemy jeszcze do Metropolitan na Slawkowska - tam
tez niezle.

Monisiatko
Tylko sie pospiesz, bo ja za 20 minut czekam na ciebie:)))

1. Data: 2001-12-14 23:29:12

Temat: Re: ulubione drinki (cala masa)
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Dec 2001 21:37:56 +0100, "sassanach" <s...@p...fm>
wrote:

> [...]
>popytam sie o takie naprawde ulubione drinki Grupowiczow. Ciekawa jestem czy

och, trafilas w moj ulubiony temat!!!

na zime to chyba najlepszy bylby jakis grzaniec winny - ja robie z
butelki czerwonego chilijskiego wina, dodaje pomarancze i cytryne
(cale, pokrojone razem ze skorka po uprzednim umyciu), 1 laseczke
cynamonu w kawalku, 3-4 gozdziki i duuuzo miodu (najlpeiej lipowego,
ale to rzecz gustu). podgrzac, wymieszac i pic!

swietny na zime jest tez eggnog (na ok. szesciu luda):
6 jajek (rozdzielic zoltka od bialek)
1 l mleka
.5 l smietanki
lyzeczka startej galki muszkatalowej
3/4 szklanki cukru
100 g burbona
100 g rumu korzennego (np. captain morgan)
ubic zoltka z cukrem, dodac mleko, smietanke i alkohol. bialka ubic na
sztywno i delikatnie dozmieszac z mikstura. posypac swiezo starta
galka.

a skoro mowa o ulubionych drinkach - ja to sie rozwijam w lecie...

a wtedy:
margharita mrozona:
50 g zlotej tequilli (najlepsza MZ - jose quervo gold)
50 g triple sec
odrobina grand marnier albo cointreau
sok z limony i troche lekkiego bialego wina lub mix do margharity jose
quervo
szklanka lodu
wrzucic do blendera i mielic, az lod bedzie mialki. podawac z
plasterkiem limony. wspaniale orzezwia!

albo - moj bezapelacyjnie ulubiony:
sex on the beach (proporcje na dwie niewyczynowe porcje)
100g wodki czystej
100 g likieru melonowego midori
po pol szklanki: soku z ananasa
soku z pomaranczy
soku z zurawin (cranberry)
lod do 3/4 wysokosci szklanki
do wysokiej szklanki typu collins wrzucic lod, wlac alkohol, a potem
rowne ilosci soku. udekorowac plasterkiem pomaranczy,wrazic slomke i
napawac sie.

albo:
zaba w mikserze, czyli daiquiri truskawkowo-melonowe:
100g oczyszzonych swiezych truskawek
75 g bialego rumu bacardi
50 g likieru midori
duzo lodu
wrazic skladniki do miksera i zmiksowac, az bedzie czerwone
(poczatkowo jest zielone, bo midori - stad popularna w moim domu nazwa
tego drinka...)

albo:
ninja turtle:
50 g ginu
50 g bluie curacao
sok z pomaranczy
lod
lod do szkanki, na to alkohol, do pelna soku. wychodzi tak zielone, ze
myslalam, ze bedzie swiecic w ciemnosci!

albo:
jamaican banana
50 g rumu bialego bacardi
50 g likieru banananowego (najlepiej bols)
50 g smietanki 12%
caly banan (obrany!)
lyzka lodow smietankowych
ew. pare kostek lodu
zmksowac wszystko i napawac sie, przelawszy przedtem do kieliszka do
wina i udekorowawszy plasterkiem banana i wisienka maraschino.

pozdrowienia,
kamila
--
/"\ ||
\ / ASCII RIBBON CAMPAIGN || NO ATTACHMENTS

1. Data: 2001-12-15 01:50:44

Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj typ:
> 1/ tequila + sok pomaranczowy + troszke grenadiny = czyli popularny wschod
> slonca
> 2/ sok pomaraczowy + wodka + zielony likier miętowy (bez nazwy)

"Isle of pines"

-rum-najlepiej Bacardi bialy
-sok z rozowych grejfrutow

Nie pamietam proporcji,ja mieszam mniej wiecej 50/150 ml,ladnie wyglada
w szklance do long drinkow z wlozonym zwinietym plastrem grejfruta,lodem
i mieszadelkiem:-)

A ostatnio wymieszalam wodke cytrynowo z martini bianco w proporcjach
1/3 do 2/3 i wyszlo calkiem niezle ;-)

Pozdrawiam :)

Tib,chomik

"mamo pomurz chomik uciekl"