upały, a prowiant na podróż

81. Data: 2006-07-14 16:32:04

Temat: Re: upały, a prowiant na podróż
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaśka napisał(a):
> Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> no coty?!
> pozbawiasz się wiadomości, a potem piszesz, że "nie kojarzysz".
> nie wygłupiaj się - nie rób strusia!
>
> kaśka

Uwazam, ze masz racje krytykujac sposob odnoszenia sie do propozycji.
Krytyka nie musi oznaczac negowania. Kazdy z nas ma swoje doswiadczenia
stara sie je przekazac. Jesli ktos ma inne niech powie, ze ma inne.
Ale niech nie stara sie zachowywac jakby by mu obrazono matke i ojca.
Wlasnie w ten sposob robi sie magiel na grupie.
Tym razem Panslawista ma racje , ze "babski magiel".

Pzdr.aga

82. Data: 2006-07-14 16:56:07

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Uwazam, ze masz racje krytykujac sposob odnoszenia sie do propozycji.
Krytyka nie musi oznaczac negowania.

-----------------------------------

Ale w porządku jest jak kaśka obraża matkę twierdząc że jest skończoną
idiotką i nie umie się zająć dzieckiem?? Dziękuję za taką krytykę.
Coś mi się zdaje, że napuchnie mi dziś filtr. Ciekawe że tylko osoby z grupy
kuchennej się tam znajdują...

Agata

83. Data: 2006-07-14 17:03:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaśka napisał(a):
> [...]

Wlasnie w ten sposob robi sie magiel na grupie.
Tym razem Panslawista ma racje , ze "babski magiel".

Dzięki za głos rozsądku - dzieci jak dorośli, zaaferowane podróżą - jedne
jedzą nad miarę, inne nic, ale woda mineralna, bez gazu, do picia musi być,
innych napojów nie polecam - pobudzają pragnienie i dzieci wypijaja bez
potrzeby wszystko, zaczyna się problem z siusianiem, problemu nie ma, gdy w
autokarze jest toaleta, gorzej gdy nie ma...

84. Data: 2006-07-14 17:21:23

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):
> [...]
> idiotką i nie umie się zająć dzieckiem?? Dziękuję za taką krytykę.
> Coś mi się zdaje, że napuchnie mi dziś filtr. Ciekawe że tylko osoby z grupy

IMHO zostala pierwsza zaatakowana przez nick "Czeremcha", kiedy
wyrazila opinie, ze z dzieckiem sie nie walczy jak z wrogiem. Z czym
sie zgadzam. Moze zbyt ostro zareagowala. Ale miala prawo skrytykowac
niekonsekwencje osoby, ktora zadaje glowne pytanie nie infomujac np.
o tym, ze dziecko ma alergie, ze bedzie mu towarzyszyc. Co oczywiscie
zmienia
charakter dyskusji. Wyszlo to na wpuszczenie nas w maliny.
Co do filtra. Twoj filtr i mozesz z nim robic co chcesz. Od tego mi ani
nie ubedzie, ani nie przybedzie. Moze byc jedynie troche przykro.
Ja Ciebie pozdrawiam - aga

85. Data: 2006-07-14 17:32:56

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> [...]
to znacznie wieksze to spowoduje szkody zdrowotne.

To mu tylko poprawi trawienie...

Pzdr
Paweł

86. Data: 2006-07-14 17:42:36

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
s.com...

Jesli w drodze nic nie zje
to znacznie wieksze to spowoduje szkody zdrowotne.

======

Nic mu nie będzie. Gorzej, jak nie będzie pił w ten upał. Normalnego
dzieciaka możesz 3 dni wygłodzić i nic mu nie będzie.

======

9-letni milusinski bratanek zjada tylko parowki z keczupem i popija
Fanta lub Cola, ostatecznie soki. Na wszystko trzeba miec jego
akceptacje. Masz ochote bachora zamordowac ale wiesz, ze nie ustapi.
Ciezki przypadek i juz.

======

Cięzki przypadek rodziców, ze sobie go tak wychowali. Niech więc teraz
cierpią.

Przegłodz go przez dwa dni, to zacznie jest i inne rzeczy. A najlepiej
wyslij na obóz harcerski do lasu (tylko taki bez wyjść do sklepu), to sie i
coli nauczy nie pić.

DJD

87. Data: 2006-07-14 17:49:28

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przegłodz go przez dwa dni, to zacznie jest i inne rzeczy. A najlepiej
> wyslij na obóz harcerski do lasu (tylko taki bez wyjść do sklepu), to sie
> i coli nauczy nie pić.

Nasze dziecko (6 lat) w Egipcie, jak wręcz kazano mu pić Colę, żeby nie
dostał zemsty faraona, odmawiał pijąc wyłącznie soki. Na urodzinach kolegi
gdzie były tylko słodkie bąbelki i szampan bezalkoholowy się popłakał mówiąc
że nie ma co pić :) Ale on w ogóle dziwny jest :) Zamiast batonów woli
jogurt, jak rano śpimy to zamiast ogołocić szafkę z łakociami ogołoci
lodówkę z nabiału i zrobi sobie kromkę z dżemem :)

Tyle że herbaty nie lubi a wodę mineralną tylko smakową. Choć w Egipcie i
zwykłą pił.

88. Data: 2006-07-14 18:37:37

Od: "kaśka" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@y...co.uk> napisał w wiadomości

> Ale w porządku jest jak kaśka obraża matkę twierdząc że jest skończoną
> idiotką i nie umie się zająć dzieckiem?? Dziękuję za taką krytykę.

Proszę nie czynić mnie autorką _swoich_ Agatkowych przemyśleń i osądów
niejakiej Elzbiety pod wpływem rozwijającej się tu (nazwijmy to
eufemistycznie) dyskusji.
W swych sadach nie odnoszę się do osoby, ale do poglądów i sposobu ich tu
prezentowania.
Przy założeniu prawdziwości domniemania, że jest to osoba zawodowo zajmująca
się dziećmi (np. nauczycielka) mogę się tylko cieszyć, że moje dziecko jest
już w wieku pozaszkolnym i z tego procesu wyszło stosunkowo znikomo
uszkodzone (nie wskutek wyjątkowego szczęścia w trafianiu na "pedagogów",
ale w wyniku odziedziczonego po dziadku luzu i nie przejmowania się tym,
czym się przejmować nie warto)

> Coś mi się zdaje, że napuchnie mi dziś filtr. Ciekawe że tylko osoby z
> grupy kuchennej się tam znajdują...

Kiedy mi nie odpowiada jakieś towarzystwo, w którym nie jestem zzmuszona
przebywać, to je opuszczam, a nie demonstruję, że jestem ponad.
W przeciwnym razie można się dosłużyć etkietki "wyżej kupka niż dupka".
Proponuje zrobic unsunbscribe pl.rec.kuchnia i po kłopocie.

kaśka

89. Data: 2006-07-14 18:42:05

Od: "kaśka" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

90. Data: 2006-07-14 19:00:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):
[...]
> Zapomniałem - termos stalowy to jest to. Słodzony [...]

;-)
pozdr. Jerzy

konkursik :)
samopodsumowanie sie panslafizdy