upały - co jeść

11. Data: 2007-07-17 18:09:15

Temat: Re: upały - co jeść
Od: "@rtur" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2007-07-18 22:24:33

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja chlebek z ogórkami małosolnymi + kawa + piwo...

pomału robi się to grupa piwoszy

eni

13. Data: 2007-07-18 22:30:40

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kiper" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Co proponujecie na lekki obiad w takie upały?
> Zupa - ale bez chłodników i zup owocowych-pasjami nie znosze

super potrawa:

dwie cukinie
dwa pomidory (obrać ze skórki)
dwie cebule zeszkić uprzednio na masełku
dwa (no, trzy ząbki) młodego polskiego czosnku przecięte w poprzek
soli, pieprzu według smaku
wszystko do gara i wolno poddusić
nie za długo - tak aby pomidory się rozpadły, a cukinia pozostała lekko
twardawa
kto lubi nutę śmietanową, to jedna łyżka stołowa

I...
JEŚĆ, JEŚĆ, ZAJADAĆ SIĘ ŁYCHAMI!

po zjedzeniu takiego gara - kupkapalcelizać!

eni

14. Data: 2007-07-19 09:42:50

Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Kiper
Tue, 17 Jul 2007 14:40:37 +0200 napisałeś:

> Witam,
> Co proponujecie na lekki obiad w takie upały?
> Zupa -

porowa. 3 pory, umyte i pokrojone na 2cm kawalki udusic na masle, podlac
polową litra rosolku, dorzucic 3 ziemniaki pokrojone w niezbyt drobna
kostke. gotowac 15-20 minut. zmiksowac. podawac z groszkiem ptysiowym albo
grzankami pokrojonymi w drobna kostke. posypac natką.

> No i plus jakieś lekko przyrządzone mięsko (moze jakis gulasz lub inna
> potrawka)

a moze makaron brokulowo-maslany?
http://www.emwu.friko.pl/potrawy/makaron-brok.htm
ja robie polowe tej porcji na 3 osoby.
Marek
My, samotnicy powinniśmy trzymać sie razem.

15. Data: 2007-07-19 12:09:21

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości

> mógłbyś podać szczegóły jak to robisz

Prosze uprzejmie: ziemniaczki wyszorować. Do szklanej brytfanki nalać kilka
łyżek oleju, dodać soli oraz ziół suszonych jakie lubisz (tylko nie za wiele
rodzajów na raz , ja daję tymianek, albo oregano albo prowansalskie - trzeba
poeksperymentować), ziemniaczki włożyć do naczynia i starannie obmaźgać tym
co jest w brytfannie. Przykryć pokrywą i wstawić do piekarnika. Piecze się
dosyć krótko, więc po jakichś 15-20 minutach należy sprawdzić czy już
Pozdrawiam - Agnieszka

Gliniane naczynie a piekarnik
[Music Movies Soft] Free binaries search & download = www.GEGEREKA.com
THE LORD OF DOWNLOADS: MP3,Movies,Soft = www.GEGEREKA.com