Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?

1. Data: 2006-06-23 09:43:46

Temat: Re: upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Od: "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga, no wreszcie jakas normalna osoba sie znalazla i probuje mi doradzic zebym
ladnie wygladal :-) bardzo sie z tego ciesze, ale statystyka 3:1 nie napawa
mnie optymizmem na lepsze jutro. ale mialo byc bez off-topa ;-P
pokaze ci na zdjeciu oczy jednego chlopaczka i efekt jaki chcialbym uzyskac.
celowo zakrylem twarz (chociaz chlopaczek jest sliczny w makijazu i nie jedna
sie slini do niego ;-)) bo zaraz zaczely by sie nieprzyjemne komentarze. no u
nas to normalka. a tu umiescilem zdjecie - http://img204.imageshack.us/img204/
743/oczy4va.jpg prosze zebym mi podala moze konkretne nazwy produktow (bo
chyba orientujesz sie w tych sprawach) ktore musze kupic zeby podobnie
wygladac.

2. Data: 2006-06-23 10:24:18

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e7gd4h$796$1@inews.gazeta.pl...

> http://img204.imageshack.us/img204/743/oczy4va.jpg

ładnie jak ładnie. IMO dużo za mocno, to wręcz sceniczny makijaż.
Ale przede wszystkim niechlujnie.
Oko pomalowane a brwi nie wyregulowane, tylko jakieś nadmiarowe kłaki pod
brwią.
Tak się kończy gadanie o zadbanych mężczyznach w makijażu. :/

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

3. Data: 2006-06-23 11:21:00

Od: "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem co to znaczy "wyregulowane brwi", ale jesli myslisz tak jak Hania ze
brzydko wygladaja nie wydepilowane to mi sie wlasnie takie podobaja bo jeszcze
bardziej podkreslaja spojrzenie moim zdaniem. nigdy bym sobie nie dal ich
wydepilowac ;-P

4. Data: 2006-06-23 11:23:42

Od: "asias" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardziej podkreslaja spojrzenie moim zdaniem. nigdy bym sobie nie dal ich

U kobiet calkowicie nie podobaja mi sie nieregulowane, u facetow w ogole nie
podobaja mi sie regulowane. Imho do meskiej twarzy, nawet z makijazem, nie
pasuja czynnosci typu depilacja brwi, podkreslone oko nie znaczy, ze brew ma byc
niewiescia.
Pozdrawiam
Asias

5. Data: 2006-06-23 11:33:02

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Sowa"
<m...@w...pl> mówiąc:

>ładnie jak ładnie. IMO dużo za mocno, to wręcz sceniczny makijaż.

No i nie każdemu do twarzy z czymś takim.

>Ale przede wszystkim niechlujnie.
>Oko pomalowane a brwi nie wyregulowane, tylko jakieś nadmiarowe kłaki pod
>brwią.
>Tak się kończy gadanie o zadbanych mężczyznach w makijażu. :/

Ale stosujesz kobiece kryteria do makijażu u mężczyzny - a IMO to nie do
końca tak. Mimo wszystko nawet ci malujący się nie dokonują wszystkich
zabiegów identycznie jak kobiety. Chociażby dlatego, że w tych zabiegach
nie chodzi o to, by do kobiety się upodobnić, ale aby podkreślić pewne
elementy urody. A rzadko który mężczyzna pozwoli sobie w naszym
społeczeństwie na regulowanie brwi.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

6. Data: 2006-06-23 11:35:43

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asias" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie pasuja czynnosci typu depilacja brwi, podkreslone oko nie znaczy, ze

A dla mnie pojedyncze kłaki pod właściwa brwią, to po prostu niechlujne
pojedynczej kłaki pod właściwą brwią, bez względu czy to brew kobieca czy
męska.
Makijaż na kłakach wygląda niechlujnie. Jak lakier na paznokciach z żałobą.
Zresztą regulacja brwi, nie oznacza od razu ani zmieniania jej naturalnego
rysunku, ani co gorsza całkowitej jej depilacji . :O

Mnie tam rybka, jak kto chce się malować choć facet, to niech się maluje.
Ale niech najpierw zadba żeby to było schludne i estetyczne, a nie tak na
"dzika".

--
Edyta Czyż

7. Data: 2006-06-23 11:38:49

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chlopczyk chlopczyk <c...@g...pl> napisał(a):

> nie wiem co to znaczy "wyregulowane brwi", ale jesli myslisz tak jak Hania
ze
> brzydko wygladaja nie wydepilowane

nie,nie,nie, napisałam, że do makijażu (który jest moim zdaniem damskim
atrybutem urody) pasują brwi wyregulowane. Męskie wydepilowane mi się nie
podobają, no ale miało nie byc o gustach, tylko o technice, więc - jak w
zdaniu poprzednim.

pozdro
hania

8. Data: 2006-06-23 11:38:54

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chlopczyk chlopczyk" <c...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e7giqs$2bq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> jeszcze
> bardziej podkreslaja spojrzenie moim zdaniem. nigdy bym sobie nie dal ich

No ja tez bym sobie nie dała wydepilować brwi (co za pomysł w ogóle?), ale
pozbycie się pojedynczych kłaków które nie tworzą już właściwej brwi, tylko
odstają z pod kredki do oczu jakoś mało ze nie podkreśla spojrzenia, to
wręcz wygląda niechlujnie po prostu.

--
Edyta Czyż

9. Data: 2006-06-23 11:44:06

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" napisał w wiadomości
> elementy urody. A rzadko który mężczyzna pozwoli sobie w naszym
> społeczeństwie na regulowanie brwi.

Ja znam kilku, którzy to robią regularnie - inaczej by mieli tylko jedną
brew:))

pzdr,
Aga

10. Data: 2006-06-23 12:05:38

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale stosujesz kobiece kryteria do makijażu u mężczyzny - a IMO to nie do
> końca tak.

No mnie się wydaje, ze makijaż to makijaż. Pojedyńcze włosy zasmarowane
kredką do oczu sa nieestetyczne po prostu, bez względu czy to kobieta czy
facet.

> A rzadko który mężczyzna pozwoli sobie w naszym
> społeczeństwie na regulowanie brwi.

? No co ty?
Fryzjerzy standardowo nie tylko strzygą panom czupryny, ale i brwi
niesforne porządkują, podstrzygają, wyczesują i jak zrośnięte na maksa to i
podregulowują (juz moim dziadkom fryzjerzy takie usługi świadczyli), zeby
prezes, biznesmen lub inny metro nie miał takiego marsa na czole. Pewnie jak
poproszą o więcej, to i podskubują pod łukiem brwiowym zbędne pojedyncze
włoski.
Przecież to nie musi oznaczać wyskubania brwi na niteczki, czy w ogóle
naruszenia ich linii.
Sama bardzo długo nosiłam naturalne, szerokie brwi, jedynie z podskubanymi
włoskami wychodzącymi poza ich linię.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

[ostrzegam] Venita - KOLOROWE PASEMKA - CRAZY COLOUR !
[chwale] nivea - zel z nasadka masujaca
upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie