Ziaja - kupiłam i oceniam

1. Data: 2006-06-22 20:36:19

Temat: Ziaja - kupiłam i oceniam
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio moje kosmetykowe zapasy uległy uszczupleniu, a moja twarz po
mocnym oczyszczaniu krzyczała o pomoc :).
Zaczęłam od kremu, który pomógłby mojej cierpiącej twarzy.
Kręciłam się po drogerii i kręciła, aż w końcu kupiłam to:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=28198&ses
sion=bd1989453ddc0c04
Bingo! Strzał w dziesiątke. Już następnego dnia poczułam znaczną ulgę,
nic nie piekło i mniej się skóra łuszczyła.
Teraz używam go na noc, bo twarz się po nim strasznie błyszczy - ja mam
cere mieszaną tłusto-normalną. Skóra rano jest wypoczęta, miękka i nie
ma zatkanych porów.

Potem kupiłam żel do mycia twarzy z tej samej serii:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=28201&ses
sion=bd1989453ddc0c04
Jest gęsty, nie pieni się - nie wysusza skóry, dobrze ją oczyszcza.
Mimo, że nie mam suchej skóry dobrze mi służy, i na pewno będę do niego
wracać.

Jako, że krem z filtrami Erisa uczulił mnie, kupiłam sobie nowy - znów
Ziaja:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=27327&ses
sion=c056fb6da6b12f33

Lekki jak na krem z filtrami, na razie mnie nie uczulił i w ogóle dobrze
się na razie sprawuje.

Potem zobaczyłam nową serie do stóp. Następnego dnia pognałam i wyszłam
obładowana z 4 tubkami:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=29099&ses
sion=c056fb6da6b12f33
Lekki fajny krem, ładnie pachnie.

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=29100&ses
sion=c056fb6da6b12f33
Mam mieszane uczucia co do działania tego pilingu. W sumie to on nic nie
robi, albo nie jest w stanie dać sobie rady z moimi stopami. Raczej nie
kupie go znów.

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=29103&ses
sion=c056fb6da6b12f33
Nie rozgrzewa. Ma miły zapach i nawilża stopy. Lekki, szybko się wchłania.

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=29104&ses
sion=c056fb6da6b12f33
Dobry krem. Szybko się wchłania, ale rano jak wstaje nie mam uczucia, że
moje stopy są suche - tak miałam po Schollu nawilżającym, jakbym w ogóle
nie użyła kremu.

Za zakupy zapłaciłam całe 23 złote z groszami. :)

Kilka dni temu dałam też drugą szanse oliwce z serii LipoCELL Bloker.
TŻ został zmuszony do smarowania mnie, ale już nie kwęka, bo efekt jest
:). Skóra nawilżona, gładka lepiej wygląda - fakt jestem też na diecie,
ale jestem zadowolona z zakupu.

Zakupy mi się udały, co prawda nie całe, ale jest więcej plusów niż
minusów.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

2. Data: 2006-06-22 20:59:34

Temat: Re: Ziaja - kupiłam i oceniam
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-22 22:36:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna 'Bastet' Świderska* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Dobry krem. Szybko się wchłania, ale rano jak wstaje nie mam uczucia, że
> moje stopy są suche - tak miałam po Schollu nawilżającym, jakbym w ogóle

Najlepszy jest ten zmiękczający z mocznikiem. Naprawde nawilża i wygładza.
I przyjemnie pachnie jakimiś cytrusami. No w każdym razem za efekt
działania na mojej plce zdetronizowała Freemana sliwkowego.
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=29099&ses
sion=2e6ef28aa10af90a
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

3. Data: 2006-06-23 19:03:01

Od: "Mary" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy ten żel oczyszcza również pory z wągrów?

Pozdrawiam
Maria

4. Data: 2006-06-23 20:40:45

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mary napisał(a):
> Witam,
>
> czy ten żel oczyszcza również pory z wągrów?

Akurat ja mam inne kosmetyki do tego, wiec nie wiem. Ale wątpię, czy
poradziłby sobie tak sam z wągrami.

5. Data: 2006-06-24 17:36:41

Od: "Kiria Agni" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska napisał(a):

> Akurat ja mam inne kosmetyki do tego, wiec nie wiem. Ale wątpię, czy
> poradziłby sobie tak sam z wągrami.

Cześć!

jakich kosmetyków uzywasz na wągry? Polecisz cos?

Pozdrawiam,
AgnI

6. Data: 2006-06-24 18:19:01

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiria Agni napisał(a):

> jakich kosmetyków uzywasz na wągry? Polecisz cos?

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=24848&ses
sion=8c908f963c0489ff

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20694&ses
sion=8c908f963c0489ff
(miałam jeszcze żel do mycia twarzy i tonik, to na okres jesienno zimowy)

Biocodex, Biodermine krem, 24 g.

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25861&ses
sion=8c908f963c0489ff

http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=26097&ses
sion=8c908f963c0489ff
(kupuje jedną saszetkę raz na jakiś czas)

Na chwilę obecną tylko to mi się przypomniało.

7. Data: 2006-06-25 09:35:19

Od: "Kiria Agni" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki :)

idę do sklepu po glinke;)

Pozdrawiam,
AgnI

reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?
eris pharmaceris N capilaril k 1 % activ krem - opinie
program komputerowy z fryzurami