[chwale] nivea - zel z nasadka masujaca

1. Data: 2006-06-22 22:45:39

Temat: [chwale] nivea - zel z nasadka masujaca
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Miesiac juz stosuje ten zel. Ostatnio przez tydzien nie uzywalam bo
oparzylam nogi na sloncu. Ale musze pochwalic ten kosmetyk. A moze jego
opakowanie? W magiczne dzialanie zelu nie wierze, ale w regulany masaz tak.
Juz po 2 tygodniach skora na nogach zrobila sie bardzo gladka, wrecz
milusia. Jestem bardzo zadowolona.

Zazula

2. Data: 2006-06-23 08:40:07

Temat: Re: [chwale] nivea - zel z nasadka masujaca
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zazula" <z...@W...pl> wrote in message
> [...]
> opakowanie? W magiczne dzialanie zelu nie wierze, ale w regulany masaz
> tak. Juz po 2 tygodniach skora na nogach zrobila sie bardzo gladka, wrecz

No ja wlasnie go stosuje od tygodnia. Stracznie fajne to jest. Polecam tez
ta lagodniejsza wersje nasadki na piersi:) przyjemne z pozytecznym:)
Zel pachnie ladnie ale jak sie skonczy to wleje cos innego do srodka i bede
dalej uzywala:)

Ania

upiekszanie oczu - jaka wybrac kredke i tusz do rzes?
Ziaja - kupiłam i oceniam
reklama dove- pytanie
Jakie perfumy sa tego lata najmodniejsze?
co nosić do krótkiego bolerka z dzianiny?