Re: uprawnienia niepelnosprawnych w pracy

Data: 2006-11-04 21:51:47
Temat: Re: uprawnienia niepelnosprawnych w pracy
Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl>

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl>
napisał w wiadomości news:op.tiieblmw64gfbi@adam...

> Z tego co wiem fakt refundowania czy nie nie ma żadnego znaczenia. Liczy
> się stopień niepełnosprawności i tylko to.

dodam, ....
że tylko w jednym zakładzie pracy

Oprócz tego:
- czas pracy nie może przekraczać 7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo
oraz nie można być zatrudnionym w porze nocnej i w godzinach nadliczbowych
- dodatkowa przerwa 15 minut na gimnastyke usprawniajaca badz wypoczynek
wliczana do czasu pracy
- dodatkowy urlop w ilosci 10 dni roboczych w roku kalendarzowym (nie
przechodzi i nie sumuje sie w przypadku niewykorzystania) - w momencie
zgłoszenia zostaje ilość dni urlopu ustalona w stosunku rocznym np:
zglosiles w pazdzierniku otrzymujesz 3 dni do konca roku, w nastepnym roku
juz cale 10 dni.
- raz w roku zwolnienie od pracy w wymiarze 21 dni roboczych na uczestnictwo
w turnusie rehabilitacyjnym na wniosek lekarza oraz zwolnienie od pracy na
czas wykonywania badan specjalistycznych, zabiegow rehabilitacyjnych lub
usprawniajacych, jak rowniez w celu uzyskania zaopatrzenia ortopedycznego
lub jego naprawy.

Stosowanie w/w norm czasu pracy nie powoduje obnizenia wysokosci
wynagrodzenia wyplacanego w stalej miesiecznej wysokosci.
Powyższe przysługuje od dnia następnego po przedłożeniu w zakładzie pracy
orzeczenia o umiarkownym stopniu niepełnosprawności

--
do usłyszenia
Sylwi@