uprzejme pytanie o SEN

1. Data: 2004-05-26 06:38:42

Temat: uprzejme pytanie o SEN
Od: "Michal W" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialbym zapytac czy nadmierna sennosc (tzn. po przyjsciu z pracy okolo
godz. 17.00 osoba spi do 4.00) moze byc objawem jakiejs choroby badz braku
jakis witamin, mineralow???
za wszelkie informacje z gory dziekuje.

pozdraiam,
michal.

ps. aha osoba w wieku 25 lat.

2. Data: 2004-05-26 17:45:23

Temat: Re: uprzejme pytanie o SEN
Od: "Tete" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godz. 17.00 osoba spi do 4.00) moze byc objawem jakiejs choroby badz braku

Dołączam się do pytania.
Posiadam podobne objawy po powrocie do domu koło 15.30 jem obiad, prysznic i
kładę
się spać do godziny 19.00 po obudzeniu posiedzę przy komputerze do godziny
11.00 i kładę się spać do rana 7.00.
Jak nie śpię po południu to muszę być w łóżku przed jedenastą bo na drugi
dzień jestem po prostu nie wyspany, zmęczony i znużony.
Nie zdarza mi się to codziennie ale dość często.Dodam, że pracuje fizycznie
ale to nie jest ciężka wyczerpująca robota.
Co może być przyczyną takiego stanu?
Mam 23 lata.

Pozdrowienia

3. Data: 2004-05-27 12:10:17

Od: "Dawid Szałęga" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam problem...
Wracam z pracy o 17, bo 20 coś tam jeszcze porobię, jakiś spacerek czy
trochę ruchu na świerzym powietrzu, a godzina 21 zasypiam w każdym miejscu i
w każdej pozycji, po czym nie mogę się podnieść o 6 rano... Praca przy
kompie.

--
Dawid, 21 lat

referencje po angielsku
[urologia] Pilne! na wczoraj! Prosze o pomoc!
Anafranil a ADHD
Krem anty-wyszczuplający
przeszczepy