uroda

1. Data: 2004-01-28 14:08:32

Temat: uroda
Od: a...@p...onet.pl (aga and magda:)) szukaj wiadomości tego autora

jak pozbyc sie szybko , tanio :)) owlosienia na twarzy na dluzszy okres
czasu. prosimy o szybka odpowiedz!!!:))

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2004-01-28 14:34:03

Temat: Re: uroda
Od: "Miśka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl (aga and magda:)) napisał(a):

> jak pozbyc sie szybko , tanio :)) owlosienia na twarzy na dluzszy okres
> czasu. prosimy o szybka odpowiedz!!!:))

Ja też Was witam. Gorąco polecam lekturę archiwum. To najszybsza odpowiedź
jaka mi przyszła na myśl.

Miśka

1. Data: 2004-01-28 14:40:48

Od: "Beata Glowacka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja też Was witam. Gorąco polecam lekturę archiwum. To najszybsza odpowiedź
>jaka mi przyszła na myśl.
>
>Miśka
>
>Moim hobby JEST słuchanie muzyki
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-28 14:42:33

Od: "nevelig" <nevelig@Bez_Spamu.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśka " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja też Was witam. Gorąco polecam lekturę archiwum. To najszybsza odpowiedź
> jaka mi przyszła na myśl.

"Aga and magda" to troll, wyjątkowo wszechstronny, ale jednak troll :-)
Szkoda czasu na odpisywanie temu osobnikowi.
Pozdr.
Ula

1. Data: 2004-01-28 14:44:00

Od: "<\( \)~" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak pozbyc sie szybko , tanio :)) owlosienia na twarzy na dluzszy okres
> czasu. prosimy o szybka odpowiedz!!!:))

afeee, troll.

pzdr.

<( )~

1. Data: 2004-01-28 15:43:32

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Glowacka napisał/a w news:04012815404836@polnews.pl:
> Moim hobby JEST słuchanie muzyki

Pisać do abuse żeby im internet odcięli, zrobić coś z tą puellą, czyli
zagłębiem idiotek czy ukatrupić po ip dla spokoju?

mips
bosz, co za dzień!

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-28 15:48:43

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:Xns947EAA24FB5ADmojatfurczoscradosna@212.33.81.
2,
mips <m...@p...pl> typed:

> Pisać do abuse żeby im internet odcięli, zrobić coś z tą puellą, czyli
> zagłębiem idiotek czy ukatrupić po ip dla spokoju?

Ukatrupić. Żeby abuse czegokolwiek cośkolwiek zrobiło, to musiałoby samo
zostać ugryzione w dupsko. Admini darmowych kont pocztowych (onet, wp,
interia itp, itd) jeśli w ogóle reagują, to tempo reakcji mają w najlepszym
wypadku tygodniowe...

Pozdrawiam,
Karola ze spuchniętą kaefką

1. Data: 2004-01-29 08:23:20

Od: "*madzik*" <m...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał/-a:

> [...]
> samo zostać ugryzione w dupsko. Admini darmowych kont pocztowych
> (onet, wp, interia itp, itd) jeśli w ogóle reagują, to tempo reakcji

eee, nie jest tak zle... pare razy spotkalam sie z bardzo szybka
reakcja..... :-)

--
Magda, z pozdrowieniami

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html