urzadzanie dzialki

61. Data: 2000-11-06 11:25:40

Temat: Re: urzadzanie dzialki
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof =?ISO-8859-2?Q?Marusi=F1ski?= napisał(a):

> [...]
> redakcja Prószyńskiego) piękne płoty. Były one
> bardzo kolorowe (nawet ze wzorkiem w cegiełkę) i bardzo betonowe.
> Oczywiście, możemy chwalić się niezwykle, wyjštkowo rozwiniętš tolerancjš.
> Bywa, że tolerancja ta jest tym większa im większy jest dochód ze sprzedaży
> takich czasopism lub np. form do kolorowych betonów na ścieżki (sprzedaje je
> Prószynski i jego spółka).
> Jestem w stanie zrozumieć, że redakcja musi zarobić i dlatego jest
> tolerancyjna względem malowanych na olejno ogrodów. Niech jednak przy tym
> nie zapewnia nas że jej porady sš komentarzem specjalistów.

Oj! Krzysztofie!
Co redakcja to redakcja, a co Jerzy to Jerzy!
Kolaboracja z tandeciarzami nie musi oznaczać podzielania poglšdów!
Przecież Jerzy to jest wrazliwy jegomość, esteta z duszš poety i przekonany
jestem, że praca ktora mu się zdarzyła mierzi go okropnie ( jak kazdego).
:-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

62. Data: 2000-11-06 13:29:18

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież Jerzy to jest wrazliwy jegomość, esteta z duszą poety i
przekonany
> jestem, że praca ktora mu się zdarzyła mierzi go okropnie ( jak kazdego).

Ponadto ożywia dyskusje na grupie. Musze wziac jego w obrone, bo chyba nie
zawsze slusznie mu sie dostaje.
Pozdr. Jurek

63. Data: 2000-11-06 13:31:59

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> przekonany
>

> Ponadto ożywia dyskusje na grupie. Musze wziac jego w obrone, bo chyba nie
> zawsze slusznie mu sie dostaje.
> Pozdr. Jurek
A w ogole to niech zyja Jurki
Juras

64. Data: 2000-11-06 15:01:36

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

65. Data: 2000-11-06 21:10:58

Temat: Re: urzadzanie dzialki i przemyslenia
Od: Sławomir Siudziński <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości

(...)

> To tak jak z domem ,jak go zbudujesz to zmienil bys w nim wiele
> rzeczy,niestety z reguly to sie nie da !!
> Ale z ogrodem jest inaczej,tutaj mozna zmieniac dowoli jesli posiada sie
> odpowiednie fundusze i dusze artysty:)).
> Slawku czy Tobie ta trudna sztuka sie udala ?.:))

Jeszcze nie.Ale mam nadzieję.Obawiam się jednego.Czy mi życia starczy?-:)
--
Pozdrawiam serdecznie.
Sławomir Siudziński

66. Data: 2000-11-07 07:26:43

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski wrote:
> Krzysztofie K.
> Jak sadzisz ,czemu chloniesz te wiadomosci o roslinach , cieszysz sie z tak
> malej sadzonki ktora otrzymales podczas naszego spotkania i pielegnujesz ,
> zeby sprawdzic czy ona odwzajemnila Twoja przyjazn?:))

Zeby pokazac, ze tez potrafie? ;-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K. :-)))

67. Data: 2000-11-07 10:30:27

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
Wywołany po raz n-ty przez [no właśnie jakie, nieumiejętne?] cięcie postów
odpowiadam:
W tym samym piśmie w innym numerze np. miesiąc temu był b. dobry artykuł o
żywych połotach;

betonowe.
... i co ciekawe w twojej i Janusza okolicy ich nie brakuje. :-)))
Czyżbyście nic w tym wględzie nie zrobili?

[...]
Ty też nie lubisz dzieci?
Wolisz białe krawężniki?
Pewnie chodzisz po O. z zamkniętymi oczyma.

specjalistów.
A w Ameryce to murzynów biją...

> [...]
przekonany
> jestem, że praca ktora mu się zdarzyła mierzi go okropnie ( jak kazdego).
Wiesz co, tak się zastanawiam jak na to zareagować, behawioralnie czy
fizjologicznie.
;-))))))))

Pozdrawiam Jerzy

68. Data: 2000-11-07 11:41:02

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):

> [...]
> betonowe.
> ... i co ciekawe w twojej i Janusza okolicy ich nie brakuje. :-)))
> Czyżbyście nic w tym wględzie nie zrobili?

Ot, czarna niewdzięczność! To ja człowieka bronię, a on szuka zaczepki i
prowokuje do bicia piany. Widać ten typ tak ma. :-))))))))
Ale sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało. :-)
Mam chwilę czasu więc możemy z nudów i pobić pianę ( tylko komu na tej grupie
to potrzebne?).
Otóż okolica moja i Krzysztofa ma tyle wspólnego, że jestesmy na wschód od
Wisły. Tzw. fantastyczna, ekologiczna Polska B. Dzielš nas setki kilometrów, a
szkoda.
Jednakże jeżeli w promieniu 10 km od moich roślinek ( wyłšczam miasta)
znajdziesz betonowy płot i to w dodatku pomalowany w cegiełkę to za każdy 1mb
czegoś takiego masz u mnie 1 piwo.Hi! Hi! Termin ważności oferty do Sylwestra!
A tak nawiasem mówišc od betonowych płotów bardziej przeraża mnie beton
intelektualny.

> [...]
> Ty też nie lubisz dzieci?

Hę? Nie poniał!

> Wolisz białe krawężniki?

A dlaczego nie?

> przekonany
> Wiesz co, tak się zastanawiam jak na to zareagować, behawioralnie czy
> fizjologicznie.
> ;-))))))))

A kombinuj, kombinuj! Jednak dylemat przylać czy olać może Twoje zasoby myslowe
nieco nadwyrężyć. :-))))))))) I żal nam się wszystkim na grupie zrobi gdy
nadwyrężony Jerzy będzie kiepskawo usilował bić pianę. :-)
Pozdrawiam :-)))))))))))
Janusz

69. Data: 2000-11-07 12:19:06

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ot, czarna niewdzięczność! To ja człowieka bronię, a on szuka zaczepki i
> prowokuje do bicia piany. Widać ten typ tak ma. :-))))))))
Daruj Waść, głowę oszczędź.
Sam jesteś sobie winien, naucz się ciąć dobrze posty.
I nie wdawaj się w polemikę i obronę czegoś czego nie napisałeś. Ani nie
czytałeś.
Oczywiście, że to chodziło o mojego imiennika. Niech się odezwie i powie ile
ma wytwórni tych parkanów obok siebie. Ja doliczyłem się kilku. Widocznie
jest tam duże zapotrzebowanie na to szkaradztwo. ;-)))))))

[...]
> Mam chwilę czasu więc możemy z nudów i pobić pianę
Błagam, tylko nie to.

> Otóż okolica moja i Krzysztofa ma tyle wspólnego, że jestesmy na wschód od
> Wisły. Tzw. fantastyczna, ekologiczna Polska B. Dzielą nas setki
kilometrów, a
[...]
> Hę? Nie poniał!
Ten ogród z pomalowanymi kamieniami to plac zabaw dla dzieci, cieszy się
niezwykłą popularnością i jest wielką atrakcją. Dla niektórych dorosłych
również, nie wyłączając zdrowych.

> A dlaczego nie?
No to uważaj. Bo są tacy co im one przeszkadzają.

[...]
> A kombinuj, kombinuj!
Po co łączysz dobre z kiepskim. :-)))))))))))
Dziękuję za "życzliwe" słowa.
Pozdrawiam Jerzy

70. Data: 2000-11-07 17:28:38

Temat: Re: ...i przemyslenia
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ladnie to napisales, dodam tylko, ze nadaja sie na wszystkie okazje, a
najbardziej ciesza te ofiarowane przez bliska osobe...
W niedziele przywiozlam jeszcze roze z dzialki, szkoda, ze to ostatnie w tym
roku.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

orzech
Pomysł na rafę