urzadzenie do relaksacji...

1. Data: 2006-05-15 07:38:04

Temat: urzadzenie do relaksacji...
Od: "Bart" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktos jakies urzadzenie ktore umozliwiloby lub ulatwilo
osiaganie glebokiego relaksu?

2. Data: 2006-05-15 09:39:12

Temat: Re: urzadzenie do relaksacji...
Od: Berger <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bart napisał(a):
> Czy zna ktos jakies urzadzenie ktore umozliwiloby lub ulatwilo
> osiaganie glebokiego relaksu?

KOBIETA!!!

3. Data: 2006-05-15 13:27:45

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Berger; <e49iaq$848$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> KOBIETA!!!

Ale tylko przez pierwsze pięć lat użytkowania. ;)

Flyer
--
gg: 9708346

4. Data: 2006-05-15 13:47:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zna ktos jakies urzadzenie ktore umozliwiloby
> lub ulatwilo osiaganie glebokiego relaksu?

Tak. :)
Dlaczego pytasz? ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2006-05-15 18:57:46

Od: "Bart" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie no - super. Liczylem na cos bardziej konstruktywnego. Naprawde
zalezy mi na takim sprzecie. Wlasciwie to mam juz cos
upatrzonego, tylko zalezy mi na czyms w rodzaju konsultacji i
powiedzmy wymianie spostrzezen...

6. Data: 2006-05-15 19:46:07

Od: zielsko <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 May 2006 20:57:46 +0200CEST na gupę pl.sci.psychologia
wysłane zostały nastepujące słowa użytkownika Bart:

> Nie no - super. Liczylem na cos bardziej konstruktywnego. Naprawde
> zalezy mi na takim sprzecie. Wlasciwie to mam juz cos
> upatrzonego, tylko zalezy mi na czyms w rodzaju konsultacji i
> powiedzmy wymianie spostrzezen...

Ale Ty to już masz i jesteś mistrzem w używaniu tego. Po kiego ci coś
zewnętrznego?

--

Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

7. Data: 2006-05-15 22:43:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bart:
> Nie no - super. Liczylem na cos bardziej konstruktywnego.
> Naprawde zalezy mi na takim sprzecie. Wlasciwie to mam
> juz cos upatrzonego, tylko zalezy mi na czyms w rodzaju
> konsultacji i powiedzmy wymianie spostrzezen...

Cos slabo ci widac zalezy skoro stawiasz ~glupie pytania. :)

--
Czarek

8. Data: 2006-05-16 06:47:41

Od: "Bart" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze - Panie czarku - widze ze moje slowa lekko ubodly. W takim razie
rezygnuje ze swojej wielkiej uszczypiliwosci itd. i czekam az zdradzi
mi Pan cos w tym kierunku...

9. Data: 2006-05-16 07:14:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

B:
> Prosze - Panie czarku - widze ze moje slowa lekko ubodly.
> W takim razie rezygnuje ze swojej wielkiej uszczypiliwosci itd.
> i czekam az zdradzi mi Pan cos w tym kierunku...

Nie jestem fachowcem w temacie urzadzen do relaksacji,
a jako dyletant za genialne urzadzenie w tym zakresie
uznaje moje lozko. :)

Co prawda zetknalem sie z opisami niezwyklego dzialania
relaksacyjnego np pokoi solnych (o ile nie pomylilem nazwy)
ale nie testowalem takiego urzadzenia osobiscie, podobnie
jak moi znajomi, wiec nic nie moge na ten temat od siebie
napisac.

Polecam lozko - to najskuteczniejsze urzadzenie do relaksacji
jakie wykorzystuje z powodzeniem i zadowoleniem od wielu lat,
i mam nadzieje korzystac z niego jeszcze wielokrotnie
w przyszlosci. :)

Mam nadzieje, ze cos ~pomoglem panu, Panie bartcie. ;)))

10. Data: 2006-05-16 07:46:02

Od: "Bart" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

haha - wlasciwie technicznie wszystko rzeczywiscie sprowadza sie do
lózka :) - no bo w zasadzie gdzie indziej przeprowadzac cwiczenia
relaksujace czy nauke w relaksie. Ale pytanie zadalem z innego
powodu. Ostatnio zainteresowala mnie technologia biofeedback. Z tego
co czytalem, pomysl jest genialny w swojej prostocie, a efekty
prznosi naprawde duze. Obok elektroencefalografów - wielkich
kombajnów przeznaczonych do rejestracji fal mózgowych, znalazlem
male urzadzonko o nazwie Blue Watcher. Ma reagowac na zmiany
elektrycznego przewodzenia skóry (tzw. GSR). Oferta jest kuszaca na
tyle, ze chyba sie zdecyduje na cos takiego. Mialem tylko
nadzieje, ze robiac wpis na google.pl znajde jeszcze jakas
alternatywe do porównania. Z tego co sie jednak naszukalem w
internecie ciezko znalezc podobna oferte. Przynajmniej na terenie
Polski. Pozdrawiam!

Sondaże wyborcze - cz. X i nie ostatnia
ubustwo
OWI Kielce
Nie doswiadczona
ile zarabia terapeuta uzależnień i coś o tym zawodzie