ubustwo

1. Data: 2006-05-14 10:12:31

Temat: ubustwo
Od: "sara" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego w Polsce jest tyle biednych rodzin ,i w niektórych sytuacjach
odbiera się dzieci .

2. Data: 2006-05-14 10:44:14

Temat: Re: ubustwo
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=63699

--
c...@p...pl

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

3. Data: 2006-05-14 18:03:27

Od: "sara" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-05-14 18:06:25

Od: "sara" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna N napisał(a):
> [...]
ps.com...
> dlaczego w Polsce jest tyle biednych rodzin ,i w niektórych sytuacjach

czy za każdym razem gdy mówi się cokolwiek o życiu przytacza się
filozofów

6. Data: 2006-05-14 18:10:24

Od: "sara" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy za kazdym razem do ludzkiego problemu jest potrzebny filozof

5. Data: 2006-05-14 18:10:24

Od: "sara" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy za kazdym razem do ludzkiego problemu jest potrzebny filozof

7. Data: 2006-05-14 18:21:13

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

sara<c...@w...pl>
ps.com

> czy za kazdym razem do ludzkiego problemu jest potrzebny filozof

a bo co?

p.
--
"Mężczyźni mają tendencję do wyolbrzymiania napastnika. Zdarza się, że
opisują go jako olbrzyma. Nikt nie chce się przyznać, że dostał od jakiegoś

8. Data: 2006-05-14 19:00:31

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sara" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Justyna N napisał(a):
> [...]
> odbiera się dzieci .
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=63699

czy za każdym razem gdy mówi się cokolwiek o życiu przytacza się

To co przytaczam w jakimkolwiek wątku to jedno-w danym momencie moja dewiza
życiowa, która nie ma nic wspólnego z Twoim wątkiem. A Tobie radzę jednak
skorzystać z podanego linka.

9. Data: 2006-05-14 21:32:21

Od: Wit Ch <c...@d...vito> szukaj wiadomości tego autora

sara wrote:

> dlaczego w Polsce jest tyle biednych rodzin ,i w niektórych sytuacjach
> odbiera się dzieci .

To wina braku odpowiedniej edukacji, lenistwa i nieznajomości
ortografii. Nie wspomnę już nawet o niechęci do używania modułu
sprawdzania pisowni.

10. Data: 2006-05-15 09:09:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

s:
> dlaczego w Polsce jest tyle biednych rodzin

Modnym w ostatnim czasie jest przyjmowanie, ze
to wynik niezaradnosci.

Dla mnie w znacznym stopniu jest to takze skutek
nieodpowiedzialnosci.
Glownie dotyczy to takich rodzin, ale nie tylko,
gdyz np politycy nieodpowiedzialnie dokladaja
wszelkich mozliwych staran, aby utrzymywac tych
ludzi w "postawie zyciowej" obliczonej przede
wszystkim na konsumpcje dobr wypracowanych
przez innych.

> [dlaczego] w niektórych sytuacjach odbiera się
> dzieci [rodzicom].

Jesli tak sie dzieje, to jest to "ostatecznosc"
i ma to na celu poprawe dramatycznej sytuacji
srodowiskowej tych dzieci.

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

OWI Kielce
Nie doswiadczona
ile zarabia terapeuta uzależnień i coś o tym zawodzie
Plec pierwszego dziecka
"przyklad" dla spoleczenstwa