usta :(

1. Data: 2003-01-06 20:45:57

Temat: usta :(
Od: "o3" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam znów :)

Jestem facetem, mam dość duże usta.. takie całuśne :-p
Używam pomadek: Nivea Med a także Neutrogena, jednak
po około 3 godzinach od użycia usta znów robią się szorstkie

czy zna ktoś jakieś dobre sposoby, by były one ok ?

pozdrawiam
Dawid : o3

1. Data: 2003-01-06 20:48:27

Temat: Re: usta :(
Od: "Ania" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik o3 <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avcptl$8m2$...@n...tpi.pl...
> [...]
> po około 3 godzinach od użycia usta znów robią się szorstkie
>
> czy zna ktoś jakieś dobre sposoby, by były one ok ?

Peeling szczoteczką do zębów!!!! Ania

1. Data: 2003-01-06 20:55:45

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy zna ktoś jakieś dobre sposoby, by były one ok ?

Bardzo dobre efekty daje miód. Posmarowane usta są słodkie i miód ma świetne
właściwości odżywcze.
Jednak obecnie pogoda nie dopisuje i chyba trzeba troszkę poczekać, zanim
nadejdzie słonko. Teraz dalej proponuje pomadki no i miód.

Pozdrawiam

Małgorzata

1. Data: 2003-01-06 20:58:23

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata wrote:

> [...]
> Jednak obecnie pogoda nie dopisuje i chyba trzeba troszkę poczekać,
> zanim nadejdzie słonko. Teraz dalej proponuje pomadki no i miód.

Tak ale trzeba pamietac, ze miod stosowany zewnetrznie jest silnie
alergiczny. Dowiedzialem sie o tym od alergolozki jak dostalem wypryskow po
balsamie Santos de Cartier. Ale jesli o3 nie jest uczulony to rzeczywiscie,
tym bardziej ze kobiety chyba lubia slodkie usta :-). Polecilbym Ceralip -
Creme Levres Reparatrice robiony przez La Roche Posay, za ok. 25 zlotych.
Wada jest to ze sie blyszczy, wiec usta moga wygladac nieco jak po uzyciu
blyszczyka, co nie wyglada najlepiej na facecie :-(.

z pozdrowieniami,
Przemo

1. Data: 2003-01-06 23:08:19

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Nutrilogie Levres Vichy - super!
Cena: 15 ml około 26 zl.

Z tańszych, ale równie dobrych polecam balsam do ust "Tisane"
Cena: 5 ml około 5,50 zl
Do kupienia tylko w aptekach

Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-01-07 08:22:32

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po około 3 godzinach od użycia usta znów robią się szorstkie
>
> czy zna ktoś jakieś dobre sposoby, by były one ok ?

A probowales zwykla wazeline? Wiem, ze to powiedzmy malo komfortowy specyfik
i raczej niezbyt przyjemny, ale mi mama, jak bylam mala, smarowala usta
wazelina przed pojsciem do szkoly (gdy byly mrozy takie jak teraz -
pozdrawiam mieszkancow Suwalk, hehe). Zawsze sie to sprawdzalo.

Ja mam taki swoj patencik, ale czy to jest sluszna droga to nie wiem, sama
na sobie eksperymentuje. Maseczke nawilzajaca nakladam tez na usta. Troche
ja potrzymam, a potem nakladam na to krem Nivea. Taki zwykly. Robie to
wieczorem, a rano usta sa gladkie i ok. Na wyschniete polecalabym wlasnie
zwykly kremik Nivea.

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-07 12:26:15

Od: "ika" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po około 3 godzinach od użycia usta znów robią się szorstkie
>
> czy zna ktoś jakieś dobre sposoby, by były one ok ?

Mam ogromne i niekonczace sie problemy ze spierzchnietymi ustami i jedynym
specyfikiem, ktory przynosi pozytywne rezulataty jest zwykla biala wazelina
kosmetyczna - praktycznie sie z nia nie rozstaje ;)

pozdrawiam
ika

1. Data: 2003-01-07 14:34:40

Od: "o3" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

....Ale jesli o3 nie jest uczulony.....

o3 jest w pełni zdrowy z wyjątkiem ust :(

1. Data: 2003-01-07 14:35:24

Od: "o3" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wazelina
> kosmetyczna - praktycznie sie z nia nie rozstaje ;)

muszę spróbować - dzięki!

1. Data: 2003-01-08 20:27:45

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Polecam Nutrilogie Levres Vichy - super!
> Cena: 15 ml około 26 zl.

Potwierdzam, wyprobowalam, faktycznie znakomite efekty, zdecydowanie lzejsze
na ustach od Neutrogeny i lepiej wygladza.
Natomiast moze troche za mocno pachniec panom;)
Zaplacilam 28 pln.

--
star

Domowy fryzjer :)