usta- spuchnięte,suche,zaczerwienione[foto]

1. Data: 2006-07-25 06:06:54

Temat: usta- spuchnięte,suche,zaczerwienione[foto]
Od: "Mike" <m...@m...patrz.w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Obudziłem się rano i usta wyglądają tak:
http://mikemtb.org/usta/usta.jpg
:(
Są suche, trochę popękane, bardzo opuchnięte i sączą się. Do dermatologa mam
nadzieję, że dziś się uda mi zarejestrować, a do tego czasu może ktoś powie
co to jest i co z tym zrobić?
Wczoraj wyczuwałem, że wargi były trochę chropowate, ale nic poza tym, a
dziś rano taka bomba :(. Przedwczoraj byłem nad wodą i w sumie od tego czasu
trochę mnie swędzą i myślę, że to może, bo zapomniałem ich posmarować
pomadką z filtrem?a może zanieczyszczona woda?
Na codzień o usta dbam, smaruje, może nawet przesadnie, może dlatego- jakieś
podrażnienie, czy coś?
No i co teraz, mam je myć, nawilżać czy raczej zostawić żeby zaschły,
złuszczyły się i doszły same do siebie?

Mike
[WRO][M.T.Fuji]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org http://www.intersport-team.pl/

2. Data: 2006-07-25 06:21:25

Temat: Re: usta- spuchnięte,suche,zaczerwienione[foto]
Od: "Monika" <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co się sączy, konsystencja coś jak miód, jest kleiste ?

3. Data: 2006-07-25 06:25:46

Od: "Mike" <m...@m...patrz.w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

>a co się sączy, konsystencja coś jak miód, jest kleiste ?

no coś takiego żółtego lepkiego i zasycha no powierzchni- widać toto na
zdjęciu. Mam to ścierać chusteczką czy lepiej dodatkowo nie podrażniać?

4. Data: 2006-07-25 06:45:31

Od: "Monika" <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

do czasu wizyty u lekarza możesz spróbować homeopatycznie(usilnie nie
namawiam) Graphites 15 lub 30 ch, 1 kulka pod język 2 razy dziennie. :)
Pozdrawiam

Fajna stronka

5. Data: 2006-07-25 06:50:34

Od: "Mike" <m...@m...patrz.w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

> do czasu wizyty u lekarza możesz spróbować homeopatycznie(usilnie nie
> namawiam) Graphites 15 lub 30 ch, 1 kulka pod język 2 razy dziennie. :)
> Pozdrawiam

Dzieki, a jakaś diagnoza co to może być?

6. Data: 2006-07-25 09:50:05

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mike" <m...@m...patrz.w.sigu> napisał w wiadomości
> Witam
> Obudziłem się rano i usta wyglądają tak:
> http://mikemtb.org/usta/usta.jpg
> :(
> Są suche, trochę popękane, bardzo opuchnięte i sączą się.

mi to wygląda trochę na alergię, jak zjem coś na co jestem uczulona wyglądam
tak samo, i lepiej nie podrażniać niczym, nie trzeć bo będzie jeszcze
gorzej..pozdrawiam A

7. Data: 2006-07-25 15:49:55

Od: "Zenon_wiek_22" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podrażnienie, czy coś?
> No i co teraz, mam je myć, nawilżać czy raczej zostawić żeby zaschły,

Usta wyglądają tragicznie, w ogóle przypominają silikonowe ( Angelina Jolie),
Czy nie robiłeś przypadkiem minety ?

8. Data: 2006-07-25 16:50:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mike" <m...@m...patrz.w.sigu> wrote in message
> Witam
> Obudziłem się rano i usta wyglądają tak:
> http://mikemtb.org/usta/usta.jpg
> :(

a co robiles tymi ustami np dzien wczesniej?

iwon(K)a

9. Data: 2006-07-25 18:24:31

Od: "Krzysiek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leć do dermatologa i dokładnie pomyśl co dotykałeś ustami, czy masz jakieś
alergie(czy wyprysk kiedyś zdażył się na rękach, na szyi po łańcuszku
itp..., czy coś podobnego kiedyś Ci się przytrafiło - nie koniecznie z
ustami.
Wygląda to na wyprysk alergiczny-kontaktowy zwłaszcza jeśli się mocniej nie
rozszerza, i nie ma gorączki, stanu podgorączkowego, nie ma wału wypukłej
skóry na obrzeżach, i pojawiło się szybko.Czy śluzówki jamy ustnej i inne są
czyste - czy tam też się toczy zapalenie? Tak czy inaczej lepiej z tak
widocznymi zmianami na twarzy dłużej nie czekać tylko szukać dermatologa....
bez skierowania można się zgłaszać. Jak się zmiana nadkazi bakteryjnie to
będzie gorzej.

10. Data: 2006-07-25 18:28:57

Od: "Krzysiek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet jeśli to ma tło wyprysku alergicznego i np. mogło powstać po gryzieniu
nowego długopisu czy czego kolwiek, nie wystarczy zwykłe odsunięcie
alergenu- trzeba niedopuścić do nadkażenia zmiany i zmniejszyć odczyn
zapalny który stwarza warunki do kolonizacji bakteryjnej, a to zrobi tylko
lekarz...

Fraxiparine [spam]
ćwiczenia wzroku
problemy z odbytem