usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny

161. Data: 2008-06-26 21:39:48

Temat: Re: usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm... jakby tu powiedzieć...

To wykracza poza zwykłe "szkiełko i oko" i może być dość trudne
do wyjaśnienia... poza tym co już wyjaśniałem.
Możemy umówić się, że reszta do domena bardziej wiary niż
wiedzy i dlatego całość mojej opinii stanowi zaledwie jakąś tam
teorię.

Spodziewałem sie twojego negatywnego feedbacka.

--
CB

162. Data: 2008-06-26 21:42:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Martwi mnie co innego: twój bezkrytycyzm wobec jej kurwiszońskiej
maniery dopierdalania "niewiernym" ile tylko wlezie.

Wtedy nie reagujesz ze swoim "skąd wiesz?"...
a to jest już chore IMHO.

--
CB

163. Data: 2008-06-27 05:52:00

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Urodziła. Co nie zmienia faktu, że _Ty_ masz syndrom poaborcyjny, bo to
> dziecko odrzuciłeś w fazie płodowej. Nie tak było?
>
> Ewa

Byłem w szoku, nie z powodu dziecka. Nigdy czegoś takiego nie przeżyłem
wcześniej, mimo dwóch żon i wielu innych związków. Teraz wiem, że to z
powodu zaufania, swoistej carte blanche jaka daję każdemu poznanemu, a z
Sylą znałem się z netu dość długo, spotkania też były i nagle...
zaskoczenie. Mimo doświadczeń życiowych zostałem zaskoczony. Ona wie
dlaczego. A później próba szukania wyjścia z sytuacji, obrona rodziny, aby
nie ucierpiała z mojego powodu itd.
Nie mniej do dziś uważam, ze była kolosalna szansa, gdyby czort kart nie
rozdawał...

164. Data: 2008-06-27 05:53:02

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Don Gavreone" <s...@l...po> wrote in message
> Panslavista<p...@h...com>
>
> [...]
>
> Do zoo, capie. Sio.
>
> Don

Siedzisz tam pomiędzy innymi gawronami ?

165. Data: 2008-06-27 06:05:53

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Urodziła. Co nie zmienia faktu, że _Ty_ masz syndrom poaborcyjny, bo to
> dziecko odrzuciłeś w fazie płodowej. Nie tak było?

Nie, nie miałem łączności z nią (zerwała kontekty zmieniła numery, kiedyś
jeszcze, gdy dodzwoniłem się - odebrała jej siostra(?) i powiedziała, że nie
będzie ze mną rozmawiać, ustaliłem, żeby sprawa stanęła twardo na nogach
badanie DNA (w sierpniu), ale aby dziecku nie szkodzić dopiero po
urodzeniu - w październiku. To moje ustępstwo wymuszone kierowaniem się
dobrem dziecka zostało wykorzystach na "fugas chrustas"...

166. Data: 2008-06-27 06:23:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Martwi mnie co innego: twój bezkrytycyzm wobec jej kurwiszońskiej
> maniery dopierdalania "niewiernym" ile tylko wlezie.
>
> Wtedy nie reagujesz ze swoim "skąd wiesz?"...
> a to jest już chore IMHO.

Nie jestem wobec niej bezkrytyczna. Nie wiem, skąd to wytrzasnąłeś.

Ewa

167. Data: 2008-06-27 07:39:25

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

[...]
> Jeśli chodzi o korelacje urody zewnetrznej i wewnetrznej, to nie
> spotkałem dotąd osoby pięknej wewnetrznie o "chropowatej"
> powierzchowności, ale odwrotnie - reularnie.
[...]

Bywałem świadkiem dokładnie odwrotnych.procesów.

Don Gav

168. Data: 2008-06-27 08:03:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opowiem ci dowcip o bacy.
Pewnie znasz. ;)

Idzie baca przez Krupówki, idzie, idzie.
I idzie sobie pies. Taki zwykły łańcuchowy kundel, ale całkiem
niebrzydki, gdzieś 7-8 w skali od 1 do 10.
Idzie baca, a pies idzie za nim.
Jak baca odejdzie za daleko, to pies podbiega do niego i dalej
idzie za nim jak za swoim panem.
Niestety pies szczeka na ludzi. Szczeka, warczy, toczy pianę
z pyska. Normalnie jakiś chory kundel.
Niektórzy ludzie machają na niego, niektórzy próbują kopać,
a ktoś nawet wziął kij i mu przy*ł aż zaskamlał.
Ale baca nic, tylko sobie idzie.
W końcu do bacy podchodzi policjant i mówi:
- Oj baco, będzie mandacik. Wiecie przecież że po Krupówkach
nie można spacerować z psem bez kagańca i bez smyczy.
To wasz pies?
- Który?
- No ten co szczeka na ludzi.
- Niiii, on ino przyplątał się do mnie jako i wy.
Policjant podrapał się w głowę, podumał i stwierdził, że musi puścić
bacę bez mandatu. I tak zrobił.

Śmieszne? :)
Nawet śmieszne...
ale byłoby nie-śmieszne, lecz ŻAŁOSNE, gdyby baca wyjeżdżał
z pretensjami do ludzi, którym nie podobało się szczekaniem
"bezpańskiego" psa.

Żałosne analogicznie, jak to co robisz w tym wątku IMHO.
Powaga. :)

--
CB

169. Data: 2008-06-27 08:09:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pewnie kwestia definicji.

Gdybym przymróżył oczy i nagiął moje, to pewnie mógłbym
przyznać ci rację.

Zostanę jednak przy tych swoich, bo mi jakoś bardziej pasują. ;)

--
CB

170. Data: 2008-06-27 08:28:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się, że jest sporo osób ładnych wewnętrznie bez
powierzchowności o wielkiej urodzie.

Istnieją takie osoby, które przewyższają je urodą zewnętrzną,
lecz o wręcz odrażającym wnętrzu.

Natomiast osoby o porażającej urodzie wewnętrznej przewyższają
je również urodą zewnętrzną IMHO.

--
CB

> Zostanę jednak przy tych swoich, bo mi jakoś bardziej pasują. ;)

teoria spisku
Re: proroctwo z naszej-klasy albo wspomnienie o Robaku ;)
NIE JESTES...
OSACZASZ MNIE !!!
Uśmiech bezwiedny?