uszkodzone bebenki?

1. Data: 2006-06-20 10:36:30

Temat: uszkodzone bebenki?
Od: "2KC" <b...@b...peel> szukaj wiadomości tego autora

witam,

wczoraj jakis idiota rozwalil pilka alarm obok mojego okna, kilka minut
meczylem sie z wyjacym alarmem zeby odlaczyc baterie (inaczej wyloby tak
przez godzine). no i stalo sie cos z moimi uszami, mam uczucie jakby
zatkania plus bardzo lekki bol glowy. Ktos poradzil mi zeby poczekac
dwa-trzy dni i isc do lekarza jesli nie przejdzie, podobno bebenki (?)
potrzebuja troche czasu na regeneracje.
Czy to prawda? czy moge cos zrobic zeby przyspieszyc gojenie? dodam, ze nie
odczywam pogorszenia sluchu.

--
pzdr, 2KC

2. Data: 2006-06-20 12:43:03

Temat: Re: uszkodzone bebenki?
Od: "Platnik" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

2KC <b...@b...peel> napisal nam:

> [...]
> minut meczylem sie z wyjacym alarmem zeby odlaczyc baterie (inaczej
> wyloby tak przez godzine). no i stalo sie cos z moimi uszami,

Ale nie wykazales sie bo nic nie piszesz o zatkaniu sobie uszu sluchawkami,
czapka, wata.

3. Data: 2006-06-20 12:49:08

Od: "2KC" <b...@b...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Platnik" wrote in message news:e78ql5$o3f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ale nie wykazales sie bo nic nie piszesz o zatkaniu sobie uszu
sluchawkami,
> czapka, wata.

Ale jak to sie ma do mojego pytania???

--
pzdr, 2KC

4. Data: 2006-06-20 14:28:44

Od: "Platnik" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

2KC <b...@b...peel> napisal nam:

> Ale jak to sie ma do mojego pytania???

Moze uratuje Ci sluch jak alarm sie wlaczy znowu. Brat mial podobne objawy
gdy wrocil z koncertu Kazika, byl pod glosnikami jakos, przeszlo tyle Ci
moge pomoc :)

5. Data: 2006-06-20 14:51:48

Od: "2KC" <b...@b...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Platnik" wrote in message news:e790nq$a82$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Moze uratuje Ci sluch jak alarm sie wlaczy znowu. Brat mial podobne objawy
> gdy wrocil z koncertu Kazika, byl pod glosnikami jakos, przeszlo tyle Ci
> moge pomoc :)

No tak, ale to ze to nie bylo rozsadne to ja wiem i bez tej grupy :-)
Za to ten post jak najbardziej w temacie. ;)
Dowiedzialem sie tez z innego zrodla w miedzyczasie, ze powienno przejsc po
2-3 dniach. Jak nie przejdzie - do lekarza.

--
pzdr, 2KC

6. Data: 2006-06-20 16:45:45

Od: "Sławomir Jędrzejczak" <s...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po
> 2-3 dniach. Jak nie przejdzie - do lekarza.

Strzelałem kiedyś z broni gładkolufowej. Na początku nie mieliśmy stoperów.
Po każdej sesji pisk w uchu i uczucie nacisku trwało 2 - 3 dni. Na razie nie
martw się na zapas.

Pozdrawiam.

oko zachodzi mgiełką...
Wizyta u dentysty :( - pytania i wątpliwości
atopowa skóra - co z nią zrobić?
Próba histaminowa