utrata ostrosci widzenia

1. Data: 2003-04-23 08:19:48

Temat: utrata ostrosci widzenia
Od: "Krzysztof B" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Po dwoch tygodniach ostrej pracy na komputerze z marnym monitorem stracilem
ostrosc widzenia i bola mnie oczy. Czy ostrosc wroci? Czy juz nabawilem sie
jakies choroby?

Pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2003-04-23 08:29:52

Temat: Re: utrata ostrosci widzenia
Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof B" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
stracilem
> ostrosc widzenia i bola mnie oczy. Czy ostrosc wroci? Czy juz nabawilem
A udać się do okulisty to nie łaska.

3. Data: 2003-04-23 08:49:15

Od: "Krzysztof B" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> napisał w
wiadomości news:b85is8$qu3$1@pippin.warman.nask.pl...
> A udać się do okulisty to nie łaska.
A laska
Okulista ma wolny termin dopiero jutro a ja naleze do ludzi niecierpliwych i
dlatego tutaj zapytalem

Pozdrawiam
Krzysie

4. Data: 2003-04-23 09:01:17

Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A laska
> Okulista ma wolny termin dopiero jutro a ja naleze do ludzi niecierpliwych

Jak z daleka nie widzisz ostro to może dostałeś krótkowzroczności

5. Data: 2003-04-23 12:32:07

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> napisał

> Jak z daleka nie widzisz ostro to może dostałeś krótkowzroczności

Dzisus heheh padne
dzieki za poprawienie humoru ;)))))))))))))))))))))
P.S. Krotkowzrocznosc to nie choroba i nie mozna jej ot tak dostac,
szczegolnie od kompa ;)))))

6. Data: 2003-04-23 13:30:24

Temat: Odp: utrata ostrosci widzenia
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Krotkowzrocznosc to nie choroba i nie mozna jej ot tak dostac,
> szczegolnie od kompa ;)))))
a mozna "zachorowac" na oczy (no wlasnie rozmyte z daleka- niema wiecej
objawow) i to wyleczyc????

7. Data: 2003-04-23 17:53:08

Od: "Mika" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stracilem
> ostrosc widzenia i bola mnie oczy. Czy ostrosc wroci? Czy juz nabawilem

Cześć

Kiedyś zrobiłam podobna głupotę, tylko nie przy komputerze a maszynie do
pisania.
Okazuje się ze wzrok można sobie popsuć w bardzo krótkim czasie.
Niestety u mnie dawna ostrość widzenia nie powróciła.
Pewnie i Tobie zrobiła się jakaś mała wada wzroku.

Lepsza mozliwość to taka że masz zapalenie spojówek,
które czasami nie daje jasnych objawów ale oczy zachodzą mgłą.
Wystarczy wizyta u okulisty i dobre kropelki.
(pomyśl o dobrym oświetleniu miejsca pracy)

Pozdrawiam
Mika

8. Data: 2003-04-24 12:18:46

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <m...@t...pl> napisał > Cześć

> [...]
> Niestety u mnie dawna ostrość widzenia nie powróciła.
> Pewnie i Tobie zrobiła się jakaś mała wada wzroku.

No i znowu sie usmialam, ludzie zabic mnie chcecie ?!
Ubawiona po pachy ;>>>>>>>

9. Data: 2003-04-24 12:22:58

Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mika" <m...@t...pl> napisał > Cześć

> No i znowu sie usmialam, ludzie zabic mnie chcecie ?!
> Ubawiona po pachy ;>>>>>>>
A co wytężanie gałek niemoże psuć wzroku?

10. Data: 2003-04-24 16:23:55

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Lemieszewski" napisał :
> A co wytężanie gałek niemoże psuć wzroku?

Nie

Ranigast a ranitydyna
Pytanie o skład chem. tkanek, a właściwie mózgu
przedawkowanie Lacipilu - lek obnizajacy cisnienie
Moze jakies sugestie...?
Bole kregoslupa, stawow, ZZSK (Sosnowiec)