wazne - "dr Radomski"

1. Data: 2008-07-09 13:59:11

Temat: wazne - "dr Radomski"
Od: "Kasia Moczko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo

Polecam ku Panstwa refleksji rozwazenie czy znacie Panstwo osobe o duzym
stopniu kalectwa wynikajacego z uposledzenia mozgowego, ktora bylaby w
stanie obronic doktorat, bo ja nie?

A tym bardziej taka osoba nie moze otrzymac doktorat z nauk medycznych, bo
to by zagrazalo spoleczenstwu!

Nie sadzicie wiec Panstwo, ze my jako srodowisko powinnismy jakos formalne
zaregowac na zachowanie "doktora:" Radomskiego i wystapic o weryfikacje jego
tytulu!!?
Pomijam juz fakt, ze slyszalam opinie, ze gdzies pisal iz zamierza
instalowac na brzuchu kobiet ELEKTRODY i w ten sposob badac reakcje miejsc
intymnych. To juz przestaje byc smieszne...
Moze ktos z Was przygtuje odpowiedni list..., ale wlasnie do kogo???
Zachecam o nie pozstawienie tej sprawy niezauwazonej, bo mozemy miec
moralnego kaca, ze nie reagowalismy w pore.

Pozdrawiam,

Kasia

2. Data: 2008-07-09 14:08:21

Temat: uzupelnieie "dr Radomski"
Od: "Kasia Moczko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nunmer!!

Znalazlam jakis teskt tego pseudonaukowca, ktory mopwil, ze za malo sie
uzywa w medycynie matematyki...,.Wyobraza sobie ktos z was wzor mtematyczny
np na potencje meska!!:)).
A moze to jakis przyszly GENIUSZ LUDZKOSCI hehehe;).

Kaska

3. Data: 2008-07-09 15:03:56

Temat: Re: uzupelnieie "dr Radomski"
Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Moczko pisze:
> [...]
> uzywa w medycynie matematyki...,.Wyobraza sobie ktos z was wzor mtematyczny

I jak uważasz... co można zrobić...?

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl

4. Data: 2008-07-09 15:47:41

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

robercik-us pisze:
> I jak uważasz... co można zrobić...?

Porównać nagłówki postów Kasi i naszego drogiego doktora?

Pozdrawiam,
Gerard

5. Data: 2008-07-09 20:05:50

Od: B...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 17:47, "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>
wrote:

> Porównać nagłówki postów Kasi i naszego drogiego doktora?
>
> Pozdrawiam,
> Gerard

Witam,

Nie wiem o co chodzi z tym naglowkiem. Niesty, potwierdzam ze duzo
niepochlebnego slyszalam o Panu Radomski.
Moja znajoma kiedys z nim probowala wspolpracowac, ale sie dalo.
Czlowiek ten wykazywal sie skrajna niewiedza w zakresie medycyny i
pedagogiki osob niepelnosprawnych. Nie ma zadnego wyksztalcenia w tym
kierunku! A jako czlowiek jest bardzo arogancki i poniza wsztstkich,
kto probuje wejsc w nim w polemike
i. Na pewno nie jest to ZADEN doktor, gdyz taki czlowiek nie uzywalby
takiego jezyka.
Poniewaz jak widac, poprzednia sytuacja niczego tego czlowieka nie
nauczyla, a nadal poszukuje w naszym srodowisku ludzi naiwnych, mysle
ze nie mozna tego tak zostawic. Nie wiiem, czy uwazacie. ze powinno
sie tym zainterewssowac prokurature? Obawiam sie, ze pozostawienie
tego bez zadnego odzewu nasili jego nielegalna dzialalnosc i
poslugiwanie sie tytulem, do ktorego nie ma zadnego prawa.
Pomijam stan fizyczny tego czlowieka i problemy w komunikacji, ktore
uniemozliwiilyby mu rzetelna publiczna obrone doktoratu!!

Z pozdrowieniami
Barbara

6. Data: 2008-07-09 20:09:29

Temat: Re: wazne - "dr Radomski"
Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 15:59, "Kasia Moczko" <k...@w...pl> wrote:
[...]
hehehehe żenujące. Myślisz, że jak następuje wiele przełomowych badań
na przykład w neurochirurgii?? Czy ma się to odbywać tak, że
osiemdziesięcioletni profesor, po przebadaniu 1207go przypadku wylewu
nagle wpada na pomysł która część mózgu odpowiada za ruch palca,
stymuluje wybrany fragment i BACH TO JEST TO?? Czy to podoba się czy
nie wiele odkryć opiera się właśnie na badaniu bodźców elektrycznych w
newralgicznych punktach ciał ludzi, zwierząt. Przypominam też że
badania są dobrowolne i co Ci do tego czy ktoś zdecyduje się na udział
w nich czy nie.

Nikt nie ma obowiązku mieć przyklejonego uśmiechu numer 5 i być jak
pogodynokretyn z telewizji mający świetną odpowiedź na każdą
okoliczność. Facet zwrócił się z prośbą w poszukiwaniu chętnych a w
zamian dostał stek kpin i to w gronie który powinien rozumieć potrzebę
badań bo wielu z nas dzięki stekom tysięcy badań naukowych
funkcjonuje.

Nie kpijcie z czegoś o czym nie macie pojęcia albo wydaje się Wam, że
wiecie bo uczyliście się w szkole, ani nie oceniajcie metod na
podstawie najchwytniejszych medialnie opisów bo nie świadczy do dobrze
o oceniającym. "Instalowac na brzuchu kobiet ELEKTRODY i w ten sposob
badac reakcje miejsc intymnych." Wiecie tak naprawdę jak to się
odbywa, w jakich warunkach i sytuacjach przeprowadza się takie badania
i pod wpływem jakich bodźców i w jakich miejscach są zbierane dane?
Chyba nie ma sensu abym przytaczał kolejne argumenty.

Na marginesie... Gdybym był z Wa-wy przystąpiłbym do badań. Myślę, że
są bardzo potrzebne a w Polsce myśli się o rehabilitacji fizycznej
osób z taką niesprawnością ale już o pomocy psychologicznej można
najczęściej zapomnieć.

Pozdrawiam Wszystkich

7. Data: 2008-07-11 13:47:40

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.07.2008 15:59, użytkowniczka/użytkownik Kasia Moczko napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Szanowni Panstwo
>
> Polecam ku Panstwa refleksji rozwazenie czy znacie Panstwo osobe o duzym
> stopniu kalectwa wynikajacego z uposledzenia mozgowego, ktora bylaby w
> stanie obronic doktorat, bo ja nie?

Czyli uważasz, że Ja - po dziecięcym porażeniu mózgowych, cztero-kończynowym,
dostałem dyplom magistra za przysłowiowe jajka lub inną łapówkę, są dziewczyno różne
typy porażeń mózgowych. Też miałem propozycję robienia doktoratu na AGH po oficjalnym

wystąpieniu na dniach otwartych. Zrezygnowałem, bo temat mi nie odpowiadał, poza tym
miałem i mam wiele zajęć, że po prosu nie miałbym czasu na studia doktoranckie.

> A tym bardziej taka osoba nie moze otrzymac doktorat z nauk medycznych, bo
> to by zagrazalo spoleczenstwu!

Czy imputujesz że Darek jest upośledzony umysłowo? Wybacz, pomimo że nie zgadzam się
z tym co pisuje Darek, uważam, że spokojnie mógł zrobić dowolne studia bo jest on
osobą umysłowo bardzo sprawną. Po prostu z Darkiem razem byliśmy w Akademickim
Centrum Rehabilitacyjnym kiedyś na jednym turnusie i nie raz gadaliśmy.

Co do jego naukowych ciągotkach - po prostu każdy ma prawo w życiu coś robić, wybrał
drogę medycyny, skoro ją zdał, zdobył tytuł naukowy - to chyba coś w tej dziedzinie
zrobił.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

8. Data: 2008-07-11 14:24:14

Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Jacku !!

Pozdrawiam Cie serdecznie. Eeeech ACR, to byly czasy..Szkoda, ze juz nie ma
takiego miejsca. Po to zrobilem doktorat, zeby jezdzic ze studentkami do
ACRu, a oni zlikwidowali mi te przyjemnosc;(((.
Znasz moze jakis gorski surogat ACRu? Teskni mi sie za tamta atmosfera....!
Pamietasz Elze;)?? Albo Iwonke Zajac, ktora kiedys obok Was mieszkala z
Iwona Wozniakowska?

Nadal zajmujesz sie informatyka, a jesli tak to w jakim aspekcie?
Czasem przejezdzam przez Slask, bo przyjaciele maja chalupke w
Milowce;))..Ale to juz nie Akademickie Centrum Rozrywki!!:)

Pozdrawiam Ciebie i Brata
Darek

9. Data: 2008-07-11 19:10:54

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.07.2008 16:24, użytkowniczka/użytkownik dr Dariusz Radomski napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> [...]
> takiego miejsca. Po to zrobilem doktorat, zeby jezdzic ze studentkami do
> ACRu, a oni zlikwidowali mi te przyjemnosc;(((.

he he :-)

No niestety zlikwidowali - ostatnio tam próbowałem się kontaktować czy organizują
jakieś turnusy rehabilitacyjne, niestety nie organizują, przekształcili się szpital
rehabilitacyjny. A swoją drogą komu przeszkadzało sanatorium akademickie ??

> Znasz moze jakis gorski surogat ACRu? Teskni mi sie za tamta atmosfera....!
> Pamietasz Elze;)?? Albo Iwonke Zajac, ktora kiedys obok Was mieszkala z
> Iwona Wozniakowska?

Przypominam sobie :-)
A pamiętasz, jak mój brat miał ksywkę "tato", bo na początku wszyscy myśleli że jest
moim ojcem, nie bratem :)

> Nadal zajmujesz sie informatyka, a jesli tak to w jakim aspekcie?

Bazy danych - i to te mniejsze :)

> Pozdrawiam Ciebie i Brata

Dzięki za pozdrowienia

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2008-07-12 16:39:30

Od: ShrekPl <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 15:59, "Kasia Moczko" <k...@w...pl> wrote:
[...]

Spójrzcie na to z takiej strony.
1. Jesteśmy grupą która najlepiej powinna rozumieć potrzebę różnego
rodzaju badań medycznych. Dzięki nim wielu z nas funkcjonuje, spełnia
się, żyje.
2. "Zamierza instalować na brzuchu kobiet ELEKTRODY i w ten sposób
badać reakcje miejsc intymnych" - szokuje Was to? Sądzicie, że jak
uzyskano wiedzę na temat wielu zagadnień medycznych? Ból fantomowy
można i trzeba badać ale stref intymnych to jest wymysł jakiegoś
zboczeńca. O ile wiem badania są dobrowolne a nikt z nas nie zna ani
zakresu badań ani sposobu zbierania danych. Czy przypadkiem pod hasłem
'elektroda' nie widzicie oczyma wyobraźni elektrody podłączane do klem
akumulatorowych podczas ładowania?
3. Jesteście szokująco mało tolerancyjni z bardzo małą wyobraźnią. Są
rzeczy które jednak odróżniają nas od osób sprawnych. Przyczyny
naszych ograniczeń są różne tak jaki różny wpływ mają te ograniczenia
na nasze funkcjonowanie. Dlatego nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że
problemy erotyczne ON są takie same jak pełnosprawnych. Jeśli
przekreślacie sens badań 'bo każdy jest inny' też się dziwię. Aby
dojść do warunków szczególnych trzeba wyjść od warunków ogólnych a to
wymaga badań.
4. Nie znam Radomskiego, nie wiem jak odnosi się do ludzi ale nie
każdy jest pogodynokretynem z przylepionym uśmiechem nr 5, umiejącym
rozmawiać ze wszystkimi, i wszystkim dając pajacowate dobre rady.
Wyśmiać kogoś kogo się nie rozumie nie świadczy dobrze o
wyśmiewającym. To właśnie coraz bardziej zniechęca do rozmów ma
jakichkolwiek forach. Towarzystwa wzajemnej adoracji. Nie daj Boże,
rzucić temat który oderwie nas od naszej wąziutkiej tematyki.

"[...]
Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, wysłuchaj innych, nawet
tępych i nieświadomych, oni też mają swoja opowieść
[...]"
- może więcej tolerancji i zrozumienia, zwłaszcza na tej grupie.

pytanie do wszystkich
"Sprawny dojazd" - na jakim etapie jest ten program?
Polecam Poczytać!!!!
niepełnosprawni intelektualnie - nowa szansa?
równość via PKP