Re: vichy do opalania?

Data: 2004-06-14 20:14:39
Temat: Re: vichy do opalania?
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl>

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cal0jq$q3a$1@news.onet.pl...

> BTW: Czy Pat o tym wie? Moze by na vege.pl wrzucila info...

ostatnio wrzucilam ten temat na psw i wszyscy byli zdziwieni, ze ja nie
wiem:) wklejam:

****
Ruua wrote:
> widzialam dzis w wwie na swietokrzyskiej - i to w calkiem sporym wyborze:)

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

ja, ale dosc dawno temu. pozniej sie okazalo, ze jednak importer zostawil
sobie najlepiej sprzedajace sie produkty. wiec oferta sie tylko uszczuplila
i znikla z wielu sklepow.

ostatnio zamawialam ich kosmetyki w esentia.pl. pojawil sie nowy alsam (z
brzoskwini), wody do twarzy, zele pod prysznic. znikly 2 inne balsamy.
oferta wiec sie zmienia, ale nie znika.

co wiecej, z kosmetykami dostalam ulotke freemana. po polsku. wiec mialam
nadzieje ze wracaja do sprowadzania pelnej oferty tych kosmetykow.
zadzwonilam do importera, a on mi mowi, ze nie, ze nie rozszerzaja. wrecz
przeciwnie - producent postawil im warunki, ktore sa nie do przyjecia. i
wysprzadaja tylko to, co w magazynie.

a ja w to jakos nie wierze i wogole nie orientuje sie o co w tym chodzi. po
pierwsze slyszalam to juz z pol roku temu alo i wiecej. po drugie dziwne to
wysprzedawanie, skoro w ofercie pojawiaja sie nowe produkty (esentia ma
pelna ich oferte, wiec mozna to sledzic - pelna w sensie tego, co ma
importer, a nie pelna game jaka oferuje producent).

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl