w czesci dot. urody:)

1. Data: 2003-01-15 15:35:57

Temat: w czesci dot. urody:)
Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam i pytam,

czy ktos zna jakies fajne (fajne czyli duzy wybur no i ladne, ciekawe...
etc) salony sklepy, wyporzyczalnie z sukniami wieczorowymi w Warszawie

pozdrawiam
ania

1. Data: 2003-01-15 17:14:12

Temat: Re: w czesci dot. urody:)
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> witam i pytam,
>
> czy ktos zna jakies fajne (fajne czyli duzy wybur no i ladne, ciekawe...
> etc) salony sklepy, wyporzyczalnie z sukniami wieczorowymi w Warszawie

Zacznij od biblioteki czy ksiegarni i kup sobie słownik ortograficzny ;-/

MOLNARka

1. Data: 2003-01-15 19:23:19

Od: "fleur" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja proponowałabym MOLNARce zapoznanie się z netykietą. Wytykanie komuś
błędów ortograficznych to nie jest z pewnością oznaka dobrego wychowania.

1. Data: 2003-01-15 19:56:54

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fleur" <l...@w...pl> napisał

> A ja proponowałabym MOLNARce zapoznanie się z netykietą. Wytykanie komuś
> błędów ortograficznych to nie jest z pewnością oznaka dobrego wychowania.

Chcesz się policytować .... ;-)

Więc zostawiaj tzw. wrotkę żeby było wiadomo komu odpowiadasz i zwracaj się
do wybranej osoby bezpośrednio a nie mówiąc w 3 osobie.
Wypadałoby się także podpisać.

To tyle jeśli mówimy o netykiecie.

A dobre wychowanie .... uznaj mnie za nie wychowaną - trudno.
Ja patrzeć na takie błędy nie mogę i nie zamierzam tego ciągle tolerować.
Dlatego zwracam uwagę.

Czy Ty lubisz patrzeć na błędy ortograficzne w postach ?

Poazdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-01-15 20:21:07

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Ty lubisz patrzeć na błędy ortograficzne w postach ?

Nie nie lubię, ale BARDZIEJ nie lubię ludzi którzy wciąż innych krytykują i
pouczają.
To denerwujące...delikatnie mówiąc.

Kaśka

1. Data: 2003-01-15 20:30:49

Od: "Gierappa" <a...@f...bossar.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zacznij od biblioteki czy ksiegarni i kup sobie słownik
ortograficzny ;-/

Nie wiem dlaczego;) ale jak tylko dojstrzeglam ten blad to wiedzialam
ze sie do niego przyczepisz;)
Jak widac nie jestem az takim oslem z dziedziny ortografii skoro
potrafilam go wylapac ;)
--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2003-01-15 21:32:15

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <a...@f...bossar.pl> napisał

> Nie wiem dlaczego;) ale jak tylko dojstrzeglam ten blad to
^^^^^^^^^^^^^
> wiedzialam ze sie do niego przyczepisz;)

Co zrobiłaś ??? :-)))))))))
No po prostu ubaw po pachy :-))))))))
Cóż za słowotwórstwo ;-))))

> Jak widac nie jestem az takim oslem z dziedziny ortografii skoro
> potrafilam go wylapac ;)

Nie skomentuję tego. Sama wiesz kim jesteś i jak piszesz.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-01-15 21:35:20

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w

> Nie nie lubię, ale BARDZIEJ nie lubię ludzi którzy wciąż innych krytykują
> pouczają.
> To denerwujące...delikatnie mówiąc.

Jest na to rada - nazywa się KF.
Niestety na błędy ortograficzne takiej rady nie ma.

Ludzie - walczmy z tym !
Przecież to okropne, że tak śmiecimy we własnym języku.
A internet to tylko potęguje !
Im więcej będziemy patrzeć na błędnie napisane wyrazy - tym większe jest
prawdopodobieństwo, że sami zaczniemy robić błędy.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-01-15 21:43:53

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gierappa" <a...@f...bossar.pl> napisał

> ^^^^^^^^^^^^^
>
> Co zrobiłaś ??? :-)))))))))
> No po prostu ubaw po pachy :-))))))))
> Cóż za słowotwórstwo ;-))))

> Nie skomentuję tego. Sama wiesz kim jesteś i jak piszesz.
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka

Aleś się przyczepiła.
I to nie pierwszy raz.
Jak tak dalej pójdzie to przestane chcieć pisać bo będe się bała,
że coś źle napisałam i zamiast informacji o balsamie/kremie/czymś o urodzie
otrzymam reprymende jak mam pisać.
Jak dla mnie nie ma różnicy, jak kto pisze. Ważne co pisze. To jak
dobieranie sobie przyjaciół według tego jak wyglądają a nie jacy są. Jeśli
Ci nie odpowiada jak kto pisze to może pomyśl o jakiejś zmianie (u siebie, a
nie u innych).
bo są ludzie którzy nie znają zasad ortografii - to się nazywa dysortografia
i jest po prostu wadą tak wrodzoną, że
nienauczalną. Wiem, bo mam 18 brata dla którego nie ma róznic pomiędzy
"ktury" a "który". Przyzwyczaiłam się i nie czepiam się. No i nikt nie jest
doskonały i każdy może się pomylić :-)
A tak na marginesie to każdy ma jakąś wadę, i błędy ortograficzne są jeszcze
do przebolenia, zupełnie więc nie widze powodów do takiego nagminnego
czepialstwa, bo to zaczyna być czepialstwo, przez co po pierwsze dyskusja
robi się nie na temat, a po drugie wprowadza niezdrową atmosferę.

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-15 21:47:22

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message
> [...]
> Im więcej będziemy patrzeć na błędnie napisane wyrazy - tym większe jest
> prawdopodobieństwo, że sami zaczniemy robić błędy.

Dokladnie,zgadzam sie z Toba.
Okrutnie raza owe bledy,ale z drugiej strony mysle,ze to walka z wiatrakami.

Adrianna

Biotherm
Makijaż a mężczyzna :P :D - dlugie. Dla cierpliwych :)
Witajcie
rozszerzone pory
proszę o pomoc w sprawie CERAMIDÓW