Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac

Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac

Data: 2007-09-08 15:59:42
Temat: Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>

Dnia 08-09-2007 o 17:52:46 Bilbo <b...@W...onet.pl>
napisał(a):

> Im mniej ludzi głosuje, tym gorsze męty dostaną się parlamentu (a może
> wręcz parlamętu). Niestety, ludzie, którzy są wybierani, rządzą. Skoro
> nie
> może być przyzwoitych polityków, to nie chcę tam widzieć przynajmniej
> najgorszych szumowin.

Ależ nie ma żadnej korelacji - bez względu na liczbę głosujących zawsze
coraz gorsze męty się dostają, bo politycy muszą się przebijać w
kłamstwach, żeby lepiej oszukać wyborców. I z wyborów na wybory te
kłamstwa muszą być coraz bardziej obrzydliwe, żeby zadziałały, co
skutecznie eliminuje jakichkolwiek przyzwoitych ludzi.

Ja nie głosuję w ogóle i muszę powiedzieć, że daje mi to niesamowity
komfort psychiczny, czego wszystkim życzę.

Uprzedzając komentarze stwierdzę od razu, ze jest mi doskonale obojętne,
kto rządzi, bo i tak będzie się to kończyło okradzeniem mnie, a jest mi
obojętne, czy okradnie mnie ktoś kulturalny, czy cham.

> A z której listy startuje? :)

... ze wszystkich na raz ...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba