w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac

21. Data: 2007-09-08 17:47:39

Temat: Re: w koncu bedzie waloryzacja co roku z uwzglednieniem wzrostu plac
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-09-2007 o 19:36:17 Studio1 <a...@o...pl> napisał(a):

> Arek - kaleka ale na swoim

No więc muszę powiedzieć, że lepiej jest być na swoim, niż na cudzym....
Właśnie tego doświadczam, po 15 latach na swoim, znów dla kogoś robię.
Wolę jednak niepewność jutra od rytmu biurowego...

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba

22. Data: 2007-09-08 18:00:37

Temat: Re: obejzyjcie do konca i poczytajcie tekst :-)
Od: "Bolek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Studio1" <a...@o...pl>

http://www.smog.pl/wideo/10792/boysband_niepelnospra
wnych/

> --

arecki ktory to Ty ?
jak cie mamy rozpoznac ?

23. Data: 2007-09-08 18:42:45

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz wrote:

> Ależ nie ma żadnej korelacji - bez względu na liczbę głosujących
> zawsze coraz gorsze męty się dostają, bo politycy muszą się przebijać
> w kłamstwach, żeby lepiej oszukać wyborców. I z wyborów na wybory te
> kłamstwa muszą być coraz bardziej obrzydliwe, żeby zadziałały, co
> skutecznie eliminuje jakichkolwiek przyzwoitych ludzi.

Tu wymieniasz jeszcze inne zjawisko, które bardzo zniechęca do głosowania.
Politycy - przynajmniej w Polsce - rywalizują między sobą wrednością,
zakłamaniem. Kto się dorywa do władzy, ten stara się nakombinować, póki ma
wpływy. Im bardziej ludzie zniechęcają się do uczestnictwa w wyborach, tym
łatwiej takim politykom się dostawać do władzy. Oni wręcz specjalnie
zniechęcają wyborców.

> Ja nie głosuję w ogóle i muszę powiedzieć, że daje mi to niesamowity
> komfort psychiczny, czego wszystkim życzę.

Przesadzasz, to w koncu jeden dzień raz na kilka lat :)

Lech
--
Łomazy w Europie
www.lomazy.eu

24. Data: 2007-09-08 18:50:43

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-09-2007 o 20:42:45 Bilbo <b...@W...onet.pl>
napisał(a):

> Przesadzasz, to w koncu jeden dzień raz na kilka lat :)

Ależ nie!

Głosując legitymujemy ludzi, którzy są u władzy bez wzgledu na to, czy
wygrali ci, na których głosowaliśmy, czy nie. Głosując uczestniczymy w tym
systemie. Ja nie uczestniczę. Uważam, że ten system jest zły. Nie głosując
nie przyczyniłem się do dania władzy tym, którzy rządzą. I to daje mi
komfort.

25. Data: 2007-09-08 19:45:39

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi Adam Pietrasiewicz napisał(a), W dniu
2007-09-08 19:32:

wnych/

> Dla mnie jest to żenujące,

Panie Adamie
dla mnie *Każdy* boyzbend jest żenujący sprawny czy nie muzycznie nie
tragedia tekstowo dramat poeci anglosascy się w grobach gremialnie
przewracają. A że ON .... cóż a tylko nie ON mają prawo robić z siebie
idiotów

;-}
--
Piotr M;-)
Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła.

26. Data: 2007-09-08 21:50:30

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Sep 2007 14:38:19 +0200, "piotrek"

>wyborami bo jak by platforma wygrala wybory to jestem pewien ze by nie bylo
>waloryzaccji bo oni sa temu przeciwni, wiec skoro juz jest to raczej zadna
>partia nie odwazy sie zlikwidowac tego
Będzie weryfikacja, jak za Hausnera Cieszycie się ? Postów na grupie
będze, będzie ożywienie Ach ten nudny Pis nie chciał nikomu zabierać,
ale nudy...:)
Jarek

27. Data: 2007-09-09 05:56:56

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tragedia tekstowo dramat poeci anglosascy się w grobach gremialnie
> przewracają. A że ON .... cóż a tylko nie ON mają prawo robić z siebie

Wszyscy jestesmy w pewnym sensie idiotami. W przeciwienstwie do Adama ja sie
usmialem zdrowo z tekstow, i z kolesi. Trzeba miec odwage i oni sie
odwazyli. Jest tez w Polsce wiele podobnych ON. Widzialem kiedys wystep
grupe osob z podobnym uposledzeniem - robia kabaret i sa fantastyczni, az
zaluje ze nie wystepuja na zlotach kabaretowych tylko zazwyczaj na imprezach
niepelnosprawnych - teksty maja ekstra, jak ich namierze to dam wam linka. -
ja wyjezdzajac na ulice mam swiadomosc ze niektorzy patrza na mnie jak na
cudaka - a jak jade do urzedu np. skarbowego to sam gram idiote (pomaga mi
to). Nie lubie tylko jak zdrowi robia ze mnie idiote na sile - wtedy szybko
staram im sie zrewanzowac :-) z wykozystaniem mojego "uroku osobistego i
cietego jezyka".

pozdr.
Arek

28. Data: 2007-09-09 07:01:44

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bilbo pisze:
[...]

Niestety, ludzie, którzy są wybierani, rządzą.

Pozwolę sobie nieśmiało zauważyć, że to... bzdura ;-(. Niestety nie
ludzie wybierani, tylko _partie_ wybierane rządzą, a te rozdają karty
tym ludziom, którym chcą oni sami, a nie chcą wyborcy. Tu, moim zdaniem
jest pogrzebana cała ta 'demokracja', która nie jest demokracją.
Głosujemy na 'Kowalskiego' z... powiedzmy PO, bo podoba się na program
partii, a Kowalski mimo, że w wyborach uzyskuje 1253421 głosów... i tak
do sejmu nie wchodzi, bo koledzy z PO rozdali inaczej karty i mój głos
oddany na 'Kowalskiego' zgarnia... Tusk.
To nie jest demokracja, to DEMAGOGIA.
Ja na takie wybory nie idę... ;-P

Skoro nie
> może być przyzwoitych polityków, to nie chcę tam widzieć przynajmniej
> najgorszych szumowin.

Mogliby być przyzwoici, bo w Polsce nie brakuje porządnych, uczciwych
ludzi, tylko należałoby radykalnie zmienić ustawę o wyborach na
rzeczywiście demokratyczną, ale... to raczej niemożliwe, bo każdy za
wszelką cenę chce usadzić d**ę na cieplutkim stołeczku i obecni politycy
za nic nie pozwolą na godzące i ich osobiste interesy zmiany.

pozdrawiam
robercikus

29. Data: 2007-09-09 11:38:01

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi Studio1 napisał(a), W dniu 2007-09-09 07:56:

wnych/

> Wszyscy jestesmy w pewnym sensie idiotami. W przeciwienstwie do Adama ja
> sie usmialem zdrowo z tekstow, i z kolesi. Trzeba miec odwage i oni sie

Witaj
Tak wszyscy czasami jesteśmy idiotami , mniej lub bardziej świadomie ,
moja krytyka wynika z tego że ja nie lubię zespołów tego typu i
kondycja fizyczna członków nie ma tui znaczenia
--
Piotr M:-)
Prawdziwy przyjaciel to nie ten, który odwala za ciebie całą robotę,

30. Data: 2007-09-09 15:42:08

Od: "Bilbo" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz wrote:

> [...]
> w tym systemie. Ja nie uczestniczę. Uważam, że ten system jest zły.
> Nie głosując nie przyczyniłem się do dania władzy tym, którzy rządzą.

Nasze przekonania w tej sprawie rozchodzą się w dwa przeciwne kierunki.

Nie głosując i tak uczestniczysz w systemie. Uważasz, że go unikasz, ale on
i tak Ciebie przyjdzie, gdyż prawa uchwalane przez sejm dotyczą Ciebie.

Pozdrawiam
Lech
--
Łomazy w Europie