w solarium "na golasa" ;)

1. Data: 2005-08-26 10:48:47

Temat: w solarium "na golasa" ;)
Od: "Marek" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie: czy opalajac sie w solarium calkiem nago (bez majteczek ;) )
moge sobie uszkodzic swoj "instrumencik" ;) ? Oczywiscie zakladam, ze w tym
miejscu nie smarowalbym sie zadnym kremem. Nic sie tam nie spali, nie
uszkodzi ? Pytam, bo tam wszystko przeciez jest BARDZO delikatne ;) .
Dzieki z gory za odpowiedzi.
Pozdrawiam.

1. Data: 2005-08-26 10:56:21

Temat: Re: w solarium "na golasa" ;)
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Marek:
> [...]
> miejscu nie smarowalbym sie zadnym kremem. Nic sie tam nie spali, nie
> uszkodzi ? Pytam, bo tam wszystko przeciez jest BARDZO delikatne ;) .

Wysmażysz sobie plemniczki w jajeczkach i nie będziesz miał dzieciątek.

Saddie (ćwir)
--
saddie - Given enough time, even a monkey can write Shakespeare.
hell.pl - What the fuck is a shakespeare?

1. Data: 2005-08-26 11:05:07

Od: "gogi" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie polecam ... zaden z moich znajomych (w tym narzeczony) nie opala sie
calkiem nago...Jeden sprobowal i byl ostrzezeniem dla innych...:)
Proponuje kupic jedne bardzo kuse majteczki (stringi) i w nich korzystac z
przyjemnosci na lozku solaryjnym.

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2005-08-26 12:06:25

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):

> Wysmażysz sobie plemniczki w jajeczkach i nie będziesz miał
> dzieciątek.
>
> Saddie (ćwir)

rządzisz :)

-- kasica (ROTFL)

1. Data: 2005-08-26 13:04:04

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.08.2005, o godzinie 12.48.47, na pl.rec.uroda, Marek napisał(a):

> [...]
> miejscu nie smarowalbym sie zadnym kremem. Nic sie tam nie spali, nie
> uszkodzi ? Pytam, bo tam wszystko przeciez jest BARDZO delikatne ;) .

Znaczy gdzie? Bez napletka będziesz się opalał? :) Bo cały penis taki
delikutśniuteczki to chyba nie jest.
Każda skóra, która nigdy wcześniej nie była opalana (albo opalana bardzo
rzadko) będzie cierpiała po tym jak potraktujesz ją UV.

*Habeck*
- Schutzbach

1. Data: 2005-08-26 13:07:10

Od: "Sylwia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysmażysz sobie plemniczki w jajeczkach i nie będziesz miał dzieciątek.
>
> Saddie (ćwir)

Właśnie ! Pływaki Ci się podgotują i nici z potomstwa. A przyrost naturalny
i tak mamy marny, więc ostroznie z przypiekaniem ;)))

pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2005-08-26 14:57:58

Od: "Gregus" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <...@...x> napisał w wiadomości
> [...]
> tym miejscu nie smarowalbym sie zadnym kremem. Nic sie tam nie spali, nie
> uszkodzi ? Pytam, bo tam wszystko przeciez jest BARDZO delikatne ;) .

Witaj

Opalałem się bez gatek i nic straznego się nie wydarzyło, no moze poza
ogólnym podrażnieniem po pierwszym razie. Wspomnę jednak iż wchodząc po raz
pierwszy do "opiekacza" byłem bladziutki że aż bialutki. Teraz moje ciałko
jest brązowiutkie i w dodatku bez jasnobladych "wstawek" po majtasach.
Co do wspomnianej przez Ciebie delikatności "tych" miejsc... bedziesz przed
trzydziestka i Twój sprzęt będzie miał odpowiedni "przebieg" to nie będziesz
się nad nim tak rozczulał ;-) ....a i ptaszysko po raz pierwszy być może
"słoneczko" zobaczy :)

Pozdrawiam - Grzegorz

"Się biega, się ćwiczy, ciałko też się ma..." ;-)

1. Data: 2005-08-26 17:58:12

Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał :

> Wysmażysz sobie plemniczki w jajeczkach i nie będziesz miał dzieciątek.

Ależ droga Gosiu, u mężczyzn nie dochodzi do zapłodnienia jajeczek ;->

Sławek

1. Data: 2005-08-27 15:56:41

Od: "Marek" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za odpowiedzi :) szczegolnie za te "dowcipne" ;) heheh
bylem dzisiaj w solarium, w majteczkach niestety, ale za to bardzo mocno je
podwinalem ;)

Pozdrawiam wszystkich grupowiczow i na razie :)

P.S.
Z gory sorki za ewentualne bledy ort... .

1. Data: 2005-08-28 05:55:46

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gregus" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pierwszy do "opiekacza" byłem bladziutki że aż bialutki. Teraz moje ciałko
> jest brązowiutkie i w dodatku bez jasnobladych "wstawek" po majtasach.

A co Ty taki zniewieściały/ zdziecinniały?
A ile pieniążków zapłaciłeś za solaryjko?

> "Się biega, się ćwiczy, ciałko też się ma..." ;-)

A rozumek?

M.

dobry dentysta - slask
Depilacja