w sprawie przepisow na ciasta

1. Data: 2002-12-02 00:50:03

Temat: w sprawie przepisow na ciasta
Od: q...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

wyslalam dalsza partie jesli chodzi o dopisanie autorow to niestety nie
podejmuje sie tego nie mam az tyle czasu zeby znowu przerzucic cale archowum
jesli chodzi o propozycje zrobienia strony to moze wolnej chwili
pozdrowka elka

1. Data: 2002-12-02 03:38:05

Temat: Re: w sprawie przepisow na ciasta
Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

q...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> podejmuje sie tego nie mam az tyle czasu zeby znowu przerzucic cale archowum
> jesli chodzi o propozycje zrobienia strony to moze wolnej chwili

Dobrze ze zdazylas zanim przepisy zostana opatentowane:))

pozdr
marek,glodny..

1. Data: 2002-12-02 06:51:40

Od: "FeLicja \(Kasia\)" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

q...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> nie podejmuje sie tego nie mam az tyle czasu zeby znowu przerzucic
> cale archowum jesli chodzi o propozycje zrobienia strony to moze

Szkoda, ze nie moge skorzystac z Twojej pracy. Chcialabym wiedziec komu
pozniej dziekowac, bo czyje przepisy mi zawsze wychodza to juz wiem :) Nic
to, pozostalo mi archiwum i google :)))))
Kasia

1. Data: 2002-12-02 12:11:52

Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
archowum
> jesli chodzi o propozycje zrobienia strony to moze wolnej chwili

Witam,

Rzadko cos odpisuje, ale czesto czytuje. Ale sie zrymowalo. Wiem, ze
zrobiona przez ciebie lista przepisow bez autorow wywolala oburzenie. No
coz, szkoda, ze nie wiemy kto byl pomyslodawca tych przepisow. Jednak bede
wdzieczna za przeslanie mi tego zbioru. Jezeli zrobie ktores z ciast,
napewno podziekuje na grupie, a autor przepisu bedzie wiedzial, ze te
napisane slowa uznania sa wlasnie dla niego.

Pozdrawiam,
Goska M.

1. Data: 2002-12-02 12:29:06

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Troche sie spoznilam z tym postem, ale jesli jeszcze nie jestes zmeczona
rozsylaniem przepisow, prosilabym o nadeslanie.
Pzdr.
Dorota

1. Data: 2002-12-02 17:42:18

Od: "Kasia" <kasia_sadowska@_NoSpam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora