wanna akrylowa

1. Data: 2006-10-06 10:10:42

Temat: wanna akrylowa
Od: "kolpol" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czym mam usunąć osad z kamienia /mam niestety strasznie twardą wodę/ z wanny
akrylowej - nie chcę jej porysować a czyszczenie płynami do kąpieli nie
przynosi oczekiwanych wyników.
Proszę o pomoc.

2. Data: 2006-10-06 10:15:20

Temat: Re: wanna akrylowa
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolpol" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wanny
> akrylowej - nie chcę jej porysować a czyszczenie płynami do kąpieli nie

Dowolnym preparatem do czyszczenia z kamienia np cilit kamien i rdza -
polewasz, zostawiasz, spłukujesz

MaW

3. Data: 2006-10-06 12:29:12

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolpol napisał(a):
> [...]
> akrylowej - nie chcę jej porysować a czyszczenie płynami do kąpieli nie

możesz zainwestować w Knaufa do kamienia, kosztuje ok. 40 zł, ale o
wiele skuteczniejszy od sklepowego badziewia typu Cillit Bang). Niezłe
są też HG(super np do pleśni na silikonie). Spryskujesz, wychodzisz,
wracasz i zmywasz.

--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

4. Data: 2006-10-06 13:20:35

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):
> [...]

octem polej, jezeli warstwa osadu jest gruba to zmocz octem np. recznik
papierowy i poloz na wanne, owin baterie, czy co tam chcesz. po kilku
minutach przetrzyj gabka i splucz. gotowe i lsniace. perlatory z baterii
tez wrzucaj do sloiczka z octem a dluzej Ci posluza. dziekuje, te brawa
byly naprawde niepotrzebne.

5. Data: 2006-10-06 14:19:45

Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> minutach przetrzyj gabka i splucz. gotowe i lsniace. perlatory z baterii
> tez wrzucaj do sloiczka z octem a dluzej Ci posluza. dziekuje, te brawa

To może komuś się przyda jeszcze informacja, że tak samo czyścimy grzałkę w
czajniku el., ewentualnie można użyć kwasku cytrynowego, jak ktoś nie ma
octu. Nie warto przepłacać za specjalne środki na bazie powyższych za
wielokrotnie wyższą cenę.

6. Data: 2006-10-06 16:54:32

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek P. napisał(a):

> [...]
> czajniku el., ewentualnie można użyć kwasku cytrynowego, jak ktoś nie ma
> octu. Nie warto przepłacać za specjalne środki na bazie powyższych za

No niby zgoda.... ale ocet albo kwasek reagują z kamieniem raczej w
wysokiej temperaturze, sama stosuję te wynalazki do pralki, czajnika
albo ekspresu do kawy. Ale jak mam we wrzątku wymieszanym z octem umyć
np kabinę prysznicową (w której notabene muszę się zamknąć)?? Wolę już
"przepłacić" ...

7. Data: 2006-10-06 18:20:19

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):

> [...]
> albo ekspresu do kawy. Ale jak mam we wrzątku wymieszanym z octem umyć
> np kabinę prysznicową (w której notabene muszę się zamknąć)?? Wolę już

uwierz mi, ze ocet dziala tez na zimno :) kamien robi sie miekki latwo,
go usunac gabka. sprobuj a sie przekonasz.

raz jeszcze pozdrawiam

8. Data: 2006-10-13 07:59:27

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> uwierz mi, ze ocet dziala tez na zimno :) kamien robi sie miekki latwo,
> go usunac gabka. sprobuj a sie przekonasz.
>
> raz jeszcze pozdrawiam

Potwierdzam te słowa. Usuwałam octem kamień z płytek pod pralką w łazience.
Zeszło elegancko. Powierzchnia nie była duża, więc nalałam trochę octu
bezpośrednio na podłogę.
Odczekałam (nie pamiętam ile czasu - zajęłam się czymś innym) i potem
przetarłam mokrą szmatą.
Trochę śmierdziało ale można bez problemu wywietrzyć.

pozdrawiam
Reniek

płytsza zmywarka
ariston avsf88 - dziwny zapach
boshe!!! kto mi pomoshe??
gdzie dobre drzwi wejściowe w rozsądnej cenie [trójmiasto]
Klej do parkietu