warsztaty frywolitkowe w Krakowie

1. Data: 2009-04-09 16:08:51

Temat: warsztaty frywolitkowe w Krakowie
Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, wielokrotnie byłam proszona o pokazanie podstaw tej
techniki, ponieważ najłatwiej nauczyć się jej bezpośrednio od osoby,
która już ją opanowała, conajmniej w stopniu zaawansowanym. W związku
z tym zapraszam na warsztaty, w czasie których będziemy się uczyć
tworzenia frywolitki. Wiecej szczegółów znajdziecie tutaj:
http://magbod.blox.pl/Warsztaty.html

2. Data: 2009-04-10 18:19:49

Temat: Re: warsztaty frywolitkowe w Krakowie
Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 18:08, m...@n...pl wrote:
> [...]
> z tym zapraszam na warsztaty, w czasie których będziemy się uczyć
> tworzenia frywolitki. Wiecej szczegółów znajdziecie

oczywiscie bledny link

http://magbod.blox.pl/2009/04/Warsztaty.html

haft wstążeczkowy
Torebka z rafii - skończona :-)