haft wstążeczkowy

1. Data: 2009-04-09 07:35:01

Temat: haft wstążeczkowy
Od: " esmolny" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobilam dopiero kilka prac z haftem wstążeczkowym -
http://www.dekupaz.eu/index.php?c=2&s=16&n=Haft%20ws
tążeczkowy - szukam
kontaktow,aby pogadac o hafcie wstążeczkowy

2. Data: 2009-04-14 20:07:02

Temat: Re: haft wstążeczkowy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Apr 2009 07:35:01 +0000 (UTC), esmolny napisał(a):

> zrobilam dopiero kilka prac z haftem wstążeczkowym -
> http://www.dekupaz.eu/index.php?c=2&s=16&n=Haft%20ws
tążeczkowy - szukam
> kontaktow,aby pogadac o hafcie wstążeczkowy

O, mniam, śliczne!
:-)
A ja sobie kupiłam książki o hafcie przestrzennym i hafcie złotą nitką. jak
dojdą, to chyba wsiąknę także, prócz decoupage... Dotąd haftowałam ze 3
razy w życiu, nie powiem, ze świetnym efektem, ale jakoś mnie to nie
wiciągnęło. Może teraz?
Moje "sroki" się przerażająco mnożą...

--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

Torebka z rafii - skończona :-)
Nowe stroiki dwa.
haft plaski
przetłumaczenie-wielka prośba
wzory z Kubusiem Puchatkiem - ktos szukal ;-)