watroba a pigulki antykoncepcyjne

1. Data: 2000-09-15 19:04:10

Temat: watroba a pigulki antykoncepcyjne
Od: c...@p...com (Kasia Misztal) szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow,
w wieku szesciu lat
przechodzilam zoltaczke zakazna (teraz mam 21), a od dwoch miesiecy biore
pigulki Adepal (przepisywane we Francji) . Przed przepisaniem lekarz zlecil
mi zrobienie badan krwi ale nie zapytal mnie czy przechodzilam zoltaczke. O
tym ze nie powinno sie stosowac pigulek jesli sie chorowalo na te chorobe
dowiedzialam sie pozniej. Od jakiegos czasu mam powazny problem z watroba, a
od kilku dni praktycznie co pare minut odczuwam zazynajacy bol. Dzis
skonczylam drugie opakowanie pigulek i ....nastepnego chyba zaczynac nie
bede. Czy mam racje podejrzewajac, ze to wlasnie pigulki "rozwalaja" mi
watrobe? Jeszcze jedno pytanie: czy powinnam natychmiast zglosic sie do
lekarza czy moze moge kupic w aptece cos tymczasowego a do lekarza pojsc za
tydzien u siebie (mieszkam we Francji, a wakacje spedzam na Mazurach ;-) ?
Bede bardzo wdzieczna za
odpowiedzi i wskazowki jako ze cierpie okrutnie. Pozdrawiam serdecznie.
Kasia Misztal

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

2. Data: 2000-09-17 22:00:19

Temat: Re: watroba a pigulki antykoncepcyjne
Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Misztal wrote:

(ciach)
Czy mam racje podejrzewajac, ze to wlasnie pigulki "rozwalaja" mi
> watrobe?

Wprawdzie jako laik, ale moge powiedziec, ze na pewno tak. Pigulki
odstaw od razu.

Jeszcze jedno pytanie: czy powinnam natychmiast zglosic sie do
> lekarza czy moze moge kupic w aptece cos tymczasowego a do lekarza pojsc za
> tydzien u siebie (mieszkam we Francji, a wakacje spedzam na Mazurach ;-) ?

Jak wolisz, lekarz zapewne przepisze ci mniej wiecej to, co mozna dostac
bez recepty + dieta watrobowa (zero tluszczu, najlepiej potrawy
gotowane, zero alkoholu) i duzo wit. C.

Joanna

--
Every Galaxy Has Its Dirty Little Bastard

3. Data: 2000-09-18 01:20:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Sep 2000, Joanna Czaplinska wrote:

> Jak wolisz, lekarz zapewne przepisze ci mniej wiecej to, co mozna dostac
> bez recepty + dieta watrobowa (zero tluszczu, najlepiej potrawy
> gotowane, zero alkoholu) i duzo wit. C.

Nie wiesz co lekarz jej przepisze nawet ja bedac lekarzem nie wiem,
co bylbym jej przepisal. Nie udzielaj takich rad. Nie wolno
leczyc bez badania art 9 Kodeksu Etyki Lekarskiej.

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2000-09-18 06:59:00

Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> Nie wiesz co lekarz jej przepisze nawet ja bedac lekarzem nie wiem,
> co bylbym jej przepisal. Nie udzielaj takich rad. Nie wolno
> leczyc bez badania art 9 Kodeksu Etyki Lekarskiej.

OK, moze z tym sie zagalopowalam, czy dziewczyna chce pojsc do lekarza
tu, czy u siebie (swoja droga, jej lekarzowi nalezy sie niezly ochrzan
za nie przeprowadzenie dokladnego wywiadu), jej wybor, dieta watrobowa
na pewno nie zaszkodzi.

Joanna

--
Every Galaxy Has Its Dirty Little Bastard

5. Data: 2000-09-18 12:00:47

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.21.0009180317370.10348-100000@dor
ota.am.torun.pl...

> [...]
> co bylbym jej przepisal. Nie udzielaj takich rad. Nie wolno
> leczyc bez badania art 9 Kodeksu Etyki Lekarskiej.

a w KK nie ma na to nic?
--

pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

porod
AllChemia zaprasza
Mleko acidofilne,pytanie?
pieniądze - kto płaci za ich produkcję
Konspiracje nie istnieja! Zapytaj Monike C. z Radia bZdet.