watroba z losia

41. Data: 2006-11-13 18:06:27

Temat: Re: watroba z losia
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Jestem tu dla siebie, nie dla ciebie...
Ta grupa traci sens bez Ciebie, dzięki Tobie to moja ulubiona.
Wzajemności :-)

42. Data: 2006-11-13 19:42:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> Jestem tu dla siebie, nie dla ciebie...
Ta grupa traci sens bez Ciebie, zięki Tobie to moja ulubiona.
Wzajemności :-)
Przepraszam, za to że jestem człowiekiem czującym, że nie jest mi obojętne
dziecko, gdzieś tam, ale zrodzone z miłości, z miłości do kobiety,
szaleńczej ale czystej, której drogi poplątały się, ale na tyle daleko, że
nie mogę przy pomocy miecza przeciąć ten węzeł...

43. Data: 2006-11-13 19:44:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
s.com...

Panslavista napisał(a):
> Jestem tu dla siebie, nie dla ciebie...
Ta grupa traci sens bez Ciebie, dzięki Tobie to moja ulubiona.
Wzajemności :-)

Dziękuję. Wolałbym pisać o czymś innym, naprawdę. Nikt nie musiał o tym
wiedzieć.
Pisać w miarę zajmująco potrafię także o innych sprawach...

44. Data: 2006-11-13 19:55:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Jestem tu dla siebie, nie dla ciebie...
Ta grupa traci sens bez Ciebie, zięki Tobie to moja ulubiona.
Wzajemności :-)

Szkoda, że z Nią nie mogłem się kontaktować, nigdy by do tego nie doszło...
Była taka kochana...

45. Data: 2006-11-14 10:22:43

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Pisać w miarę zajmująco potrafię także o innych sprawach...
Wiem! Np. o o rodowodzie Żydów było naprawdę zajmujące! I wiele
innych wypowiedzi. Można się czegoś ciekawego dowiedzieć.

46. Data: 2006-11-14 21:09:42

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

ikselka schrieb:
> Wiem! Np. o o rodowodzie Żydów było naprawdę zajmujące! I wiele

za wyjątkiem tego, że to wierutne bzdury były. Tak, jak i wiele innych
rzeczy.

Waldek

47. Data: 2006-11-15 00:26:38

Od: k...@h...com szukaj wiadomości tego autora