wędzarnia sąsiada. Pomocy!!!!!!

1. Data: 2004-09-19 20:12:55

Temat: wędzarnia sąsiada. Pomocy!!!!!!
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy oprócz terrorystycznych metod (wysadzenie w powietrze tej wędzarni)są
jakieś prawne aspekty zabraniające lub regulujące korzystanie z wędzarni na
terenie gęsto zabudowanym (działki budowlane, domy jednorodzinne).
W skrócie: sąsiad postawił sobie obok betonowego grila, betonową wędzarnię.
od rana do wieczora wędzi, a dym zatruwa mi życie. Chce mi się
wyć!!!!!!!!!!!!!!!!
Pomocy

Krasnal
------------
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2004-09-19 20:26:37

Temat: Re: wędzarnia sąsiada. Pomocy!!!!!!
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wędzarnię.
> od rana do wieczora wędzi, a dym zatruwa mi życie. Chce mi się

Tego typu regulacje są domeną gminy. Tam należy się dowiedzieć o odpowiednie
akty prawne. Można też zadzwonić do straży miejsckiej - jeśli taka w Twojej
okolicy istnieje. Generalnie zabrania się "dymienia" na sąsiadów - czasem
nawet zabrania się rozpalania grilla.
Na początku jednak warto może zwrócić sąsiadowi uwagę. Dramatyczne kroki
mogą pogorszyć stosunki międzysąsiedzkie.l

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

3. Data: 2004-09-20 16:57:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wędzarnię.
> od rana do wieczora wędzi, a dym zatruwa mi życie. Chce mi się

A z ciekawości, co on tak w kółko wędzi? Nadąża ze zjadaniem ? :))

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-09-20 17:49:53

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-09-21 05:45:04

Od: "tomkar" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może jak będzie wiatr wiał w jego stronę to też rozpal wędzarnie,
grila...Tylko zamiast drewna użyj kilku starych butów, kaloszy
....(ewentualnie mokrej, spleśniałej trawy). Może da mu to coś do myślenia?

6. Data: 2004-09-21 12:41:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
.

> smierdziec moze dym z grilla
> lub palonych w piecach CO plastykow
> a napewno nie smierdzi dym z wedzarni

Ale w ten sposob sasiedzi tez sa uwedzeni!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2004-09-21 15:39:57

Od: "harpia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Też mam wędzarnie na działce, nie jest to gigant, bo zrobiona jest z metalowej
dużej beczki, ale dobrze sie sprawdza. mój tata jako budowniczy tego dzieła
(jest masażem) poprosil abym jakoś ten problem rozwiązała, no i po prostu
poszłam do sąsiadów działkowych i poprosiłam o pozwolenie na dymienie pare
razy w miesiacu, wszyscy się zgodzili, tym bardziej, że wędzarnia jest do
użytku ogólnego, sąsiad moze przyjść i zrobić sobie serek czy kiełbaske
samemu, sa wniebowzięci :)))

czy sąsiad nie pytał sie o takowe pozwolenie? Moze trzeba dac mu jakieś
ultimatum?

Niach, zapach wędzonego serka owczego, uuuuuuuu, ślinka leci :))))))

8. Data: 2004-09-21 15:56:31

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3b36.000008b7.41504b4b@newsgate.onet.pl harpia
<h...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> się zgodzili, tym bardziej, że wędzarnia jest do użytku ogólnego,
> sąsiad moze przyjść i zrobić sobie serek czy kiełbaske samemu, sa

Hejka. No bo to nie dymi Twoja wędzarnia, tylko Wasza wędzarnia.
:-)
Pozdrawiam utylitarnie Ja...cki

9. Data: 2004-09-22 11:30:25

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Moja moja :D
To Ci sasiedzi co nie bardzo sie zgadzali, trzeba było jakos ich zagiąć, teraz
już nie mówią w jakim sklepie sa najlepsze kiełbasy :)))

Również pozdrawiam, zafretkowana harpia :D

10. Data: 2004-09-22 11:50:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3b36.00000bbe.41516250@newsgate.onet.pl Użytkownik
<h...@o...pl> napisał(a):

> ... zafretkowana harpia :D

Hejka. Harpia rozumiem, ale co znaczy zafretkowana? :-)
Pozdrawiam zafrapowany Ja...cki

Drzewa z nasion
Sliwa i morela
szachownica