weglowodany a kcal

11. Data: 2003-11-03 09:50:42

Temat: Re: weglowodany a kcal
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rukasu napisał:

> A no właśnie - jakoś wcześniej nie pomyślałem żeby zadać to pytanie. Jaką
> dietę stosujesz w tej chwili? I co zaleca w takich przypadkach Kwaśniewski?

To pytanie czuje,ze do mnie, wiec odpowiadam.Jestem na DO i czuje sie
bardzo dobrze.Mam mnostwo energii, apetyt na zycie,roznosi mnie radosc,
moze to wplyw hormonow,(podejrzewam,ze tak), wpierwszej ciazy tak sie
nie czulam niestety.A ze jestem niedowiarkiem,wiec wytlumaczenie
znajduje w fizjologii ciazy.
Miesiac przed porodem mam zwiekszyc ilosc weglowodanow.
Pozdrawiam Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

12. Data: 2003-11-03 09:52:25

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hoody napisał:

> Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Dokladnie!
> MM to dieta jakosciowa a nie ilosciowa! :)

A ja gdzies wyczytalam,ze jednak pisze o ilosci bialka, tj 1g/kg mc/dobe
ale nie pamietam nic o tluszczach i weglach, pewnie nie napisal nic na
ten temat,a ze dawno nie studiowalam literatury wiec dobrze nie pamietam
;-) Hafsa

13. Data: 2003-11-03 10:34:38

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo dobrze.Mam mnostwo energii, apetyt na zycie,roznosi mnie radosc,
> moze to wplyw hormonow,(podejrzewam,ze tak),

Dobre samopoczucie, to swoista "nagroda" organizmu dla Ciebie za to, że
go dobrze karmisz - mówię oczywiście to z przymróżeniem oka, ale to jedyny
sposób w jaki nasz organizm może z nami się porozumieć: ból (także
psychiczny), albo bardzo dobre (także psychiczne) samopoczucie.
Dlatego ludzie nie wiedząc w czym "jest pies pogrzebany" (dieta) - dla
polepszenia swego złego stanu psychofizycznego - sięgają po wszelkie używki,
także narkotyki (stosowane również w lecznictwie w obliczu ciężkich bólów
np. nowotworowych).
A tu rozwiązanie jest tak proste, że aż nieprawdopodobne.

wpierwszej ciazy tak sie
> nie czulam niestety.A ze jestem niedowiarkiem,wiec wytlumaczenie
> znajduje w fizjologii ciazy.
> Miesiac przed porodem mam zwiekszyc ilosc weglowodanow.

Hafso, bardzo bardzo się cieszę, że tak dobrze się czujesz! : )
Gratuluję! Tak trzymaj!

Krystyna*Opty* [na DO od 06.1998 r.]

Strach zawsze bierze się z niewiedzy. Emerson

14. Data: 2003-11-03 12:40:08

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna*Opty* napisał:

> Hafso, bardzo bardzo się cieszę, że tak dobrze się czujesz! : )
> Gratuluję! Tak trzymaj!

Powiem herezje....ale ja w tej ciazy zawsze bym chciala byc...tak mi
dobrze.Hmm Hafsa

15. Data: 2003-11-03 14:17:37

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem herezje....ale ja w tej ciazy zawsze bym chciala byc...tak mi
> dobrze.Hmm Hafsa

Witaj w klubie Heretyków ! ;)))

Tak jakoś dziwnie się składa, że kto zasmakuje diety optymalnej,
zaraz zaczyna "głosić" jakieś "herezje"... :DDDD
Wprawdzie ja już w tej kwestii jestem "przeterminowana"... ;)
ale czuję się JAK TY ... : )

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.1998 r.]

Nie ma postępu bez herezji. Ludwik Hirszfeld

16. Data: 2003-11-04 08:45:21

Od: "efta" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> skromnej stronie)
> DO proponuje ok 50 g wegli.
> Montignac....nie pamietam ile.Czy on w ogole proponuje jakas konkretna
> liczbe?Czy tylko IG i koniec?
>
> Rozne osoby chudna na roznej ilosci weglowodanow.Niektore moga zjesc ich
> calkiem sporo, a inne zdecydowanie mniej.
> Co do diety 1000 kcal, to na mnie ona nie dzialala.Chudlam przy 600(
> sic!) kcal.OStatnio jadlam 1200 kcal na DO i chudlam.A teraz z wiadomych
> powodow ...nie nie grubne jeszcze , stoje w miejscu.Pozdrawiam Hafsa

> Baaaardzo wieeelkie dzieki za odpowiedz.....

serd.pozd.ewa

[DO] Praca mgrska
cholesterol a dlugowiecznosc (ang)
Indeks glikemiczny