Re: wewnętrzna antena TV

21. Data: 2010-02-14 20:21:01

Temat: Re: wewnętrzna antena TV
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

> Jak widzę -- masz mylne pojęcie o Białymstoku.
> Może w święta państwowe jest tak jak piszesz, ale na co dzień
> i żubry, i inne EB czy Tatry z charakterem siedzą po kanajpach...

Byłem, widziałem. Żubr stał za płotem, saniami mnie wozili, w
dodatku jakims zapchlonym kocem przykrytego, jako atrakcję dnia
pieczenie kiełbasek przy ognisku (zimą, przy mrozie jak... jak w
białostockiem!) zaproponowali i całe szczeście, że grzaniec w
kociołku był, bo gdyby nie to, to nie wiem.
A szczyt nowoczesności, jakim miał być autokar, się wzion i zepsuł.

> Na parterze. Niby na wysokim od strony balkonu, ale jednak na
> parterze.

No to jak pisałem, kij od szczotki drutem albo trytytkami do
balkonowej barierki a u szczytu kija antena.

> Ja czasami oglądam TV Trwam -- i zastanawia mnie sącząca się
> w tym Trwaniu nienawiść do Platformy Obywatelskiej. :)

Sączenie nienawiści jest bowiem ich misją. Oni muszą sączyć
programowo, w imię miłości bliźniego. jak już wysączą całą
nienawiść, to wtedy czysta miłośc zostaje, ale póki co są dopiero w
trakcie, więc muszą sączyć dalej. A Platforma akurat pod ręką jest,
to sączą na nią. Na SLD wczesniej też sączyli.

> Ale to kosztuje...

Amatorski dipol kosztuje tyle, co kawałek odpowiednio sztywnego
drutu, pręta czy czegoś w tym stylu, może być naprawdę z beleczego.
Nie wiem, jaki Ty jesteś rocznik, jeśli już z tego pokolenia, co
wstając może na palcach odliczać co boli, jako żywy dowód na to, że
jeszcze się żyje, to powinieneś pamiętać anteny robione z koła
rowerowego na przykład :-)

> Co zrobić z anteną, jeśli nie zda egzaminu?

Tą "zrób to sam"? Wyprostować druta i zrobić sobie z niego... a
choćby łapkę na te ginące stworzonka z nie tak znów dalekiej,
słynnej doliny. Jak ich jest tak mało, to pewnie się i tak nie
złapią, ale może jakiś ekoidiot się wzamian trafi? :-)

A jeśli pytasz o tą wewnętrznozewnętrzną, to nic. Zwinąc kabel,
odkręcić elementy, zapakowac do woreczka i odłożyć na półkę. MOja
antena w ten sposób już od lat lezy i mnóstwo razy już się
przydawała. A to znajomym na nowe mieszkanie, a to sobie, jak z
lokalnym dostawcą mediów się żarłem i w ramach represji miałem
kablówkę odciętą, no przydaje się. A jak się nie przydaje, to jeść
nie woła, miejsca dużo nie zajmuje.

J.

22. Data: 2010-02-14 21:04:55

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:hl9iei$c4s$1@inews.gazeta.pl...

> Czyli Krynice... Nawet nie wiem, gdzie to jest.
> Niedawno szukałem, ale nie mam pewności, czy znalazłem.

Kurde, co za ignorant. Wysłałem ci już we wcześniejszym poście link
(emitel) do lokalizacji nadajnika. Są tam nawet dokładne dane. A jak dalej
nie potrafisz znaleźć, to podpowiem, kierunek północno zachodni, około
20km od Białegostoku :)

Qwinto

23. Data: 2010-02-14 23:45:01

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Qwinto" hl9ohq$k42$...@n...onet.pl

> Kurde, co za ignorant. Wysłałem ci już we wcześniejszym poście link

Chyba mi umknęła ta informacja.

> (emitel) do lokalizacji nadajnika. Są tam nawet dokładne dane. A jak dalej
> nie potrafisz znaleźć, to podpowiem, kierunek północno zachodni, około
> 20km od Białegostoku :)

To chyba wiem, gdzie. 10 lat temu, gdy się zamyśliłem za kierownicą,
zjawiałem się 30 km od domu, nierzadko na jakimś pustkowiu lub w lesie...
Samochód palił mało, więc stresów nie było zbyt wiele... Teraz jest
gorzej -- samochód zawieszony niżej, pali więcej, zbiornik paliwa jest
mniejszy... Niby na telefon mogą przywieźć paliwo, ale jak znam życie,
będą domagali się podania współrzędnych położenia... A skąd ja mam je
wziąć bez ,,nawigacji'', map i wróżki!?! :)

Jak 20 km na zachód i północ (gdzieś na Ełk czy Knyszyn) to chyba wiem,
gdzie. Trochę mniej niż 20 km. Pamiętam (chyba po prawej stronie, jadąc
od Białegostoku) wysoki maszt i ogrodzone poletko.

Najwyraźniej do budynku UM mam lepszą widoczność.

Zaraz zacznę ,,szczegółowe'' poszukiwania na kanale 8 i na drucie...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)

24. Data: 2010-02-15 00:40:48

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." hl8gs9$7ok$...@i...gazeta.pl

> Białystok *Krynice* TVP 1 8 80,000 H

Na drucie zidentyfikowałem, co następuje:

-- płeć aktorki
(włosy)
-- płeć aktora
(broda, wysokie czoło)
-- oramkowany napis TVP w prawym górnym rogu

IMO nieźle. Drut jest w podwójnej izolacji...
Po postu kawał przewodu zasilającego z zepsutego przedłużacza. :)
Wisi pionowo na ścianie. Warto eksperymentować dalej?

Innych programów (22,35,41,53,60) nie znajduję. :)
Za wszystkie żałuję? ;) Próbować z anteną ,,prawdziwą''? :)

--
.`'.-. ._. .-.

25. Data: 2010-02-16 00:08:44

Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> [...]
> A Platforma akurat pod ręką jest, to sączą na nią. Na SLD wczesniej też

I to w sytuacji, gdy POpapranców , a i też komuchów aż wprost skęca z
miłości do Radio Maryja i TV Trwam ...
;-))

p47

26. Data: 2010-02-16 23:03:13

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 <k...@w...pl> wrote:

> I to w sytuacji, gdy POpapranców , a i też komuchów aż wprost
> skęca z
> miłości do Radio Maryja i TV Trwam ...

Trudno, żeby na nienawiść miłością odpowiadali. Nie oni to mają w
statucie ;-)

J.

Hydraulika -pomocy!!
Bulgotanie w zlewie