Data: 2002-03-04 15:37:18
Temat: Re: wiarygodność i etyka
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Hejka.
..., ale to wygląda podobnie jak Pani minister zdrowia paląca papierosa na
zdjęciu zsprzed dwóch lat. Są jednak pewne normy. Jeśli sie mówi o
nieangażowaniu dzieci do reklam to nie wolno w nich występowac.
hmmm, może w złym czasie się urodziłem?
Pozdrawiam i żczę dużego poczucia moralności, Homer.
Użytkownik "TheStroyer" <a...@c...com> napisał w wiadomości
news:a603q3$25j$1@news2.ipartners.pl...
> > pani psycholog reklamy w reklamie ..
> > troche to niesmaczne
>
> Dlaczego? Sugerujesz, ze wystapienie w roli aktora w jakis sposob
> zmniejsza jej wiarygodnosc? Przeciez ona tylko cos tam mowi i
> glaszcze dzieci po glowkach (albo zabkach ;). Trudno chyba by
> bylo przypuszczac, ze to jakies naduzycie...
>
> JGrabowski
>
>
|