wiciokrzew - blakon - laik...

1. Data: 2002-08-28 14:11:14

Temat: wiciokrzew - blakon - laik...
Od: "bar'D" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie!

Jako laik ogrodowy zwracam się do tu obecnych z pewnym problemem:

Kupiłem mieszkanie na parterze i mam balkon od dość ruchliwej ulicy.
Pierwszy pomysł to zasłonić się zielenią no to uderzyłem w labirynt stronek
w necie i znalazłem zdjęcie winorośli kóra idealnie by pasowała do mojego
balkonu a posadzenie jej normalnie w gruncie nie zabrałoby i tak cennego
miejsca na balkonie.(tak było na zdjęciu)
http://www.ogrodnik.pl/doniczkowe/doniczkowe_04_09.a
sp (foto.2.)

Potem znalazłem na grupie barwne opisy wiciokrzewu japońskiego (zdjęcia
tylko kiepskiej jakości)

I tutaj pojawiły się pierwsze pytania:

- czy jest możliwe do realizacji zeby wiciokrzew rósł z gruntu na jakieś 3
metry i dalej piął się po balkonie?
- czy sa jakies podobne rośliny , które kwitną i nie tracą liści na zimę?
- czy rośilna nie zamarznie na metalowej barierce balkonu?

Plan jest moim zdaniem genialny tylko czy matka natura stworzyła jakąś
roślinke która sie do tego nada?

Licze na pomoc!

bar'D

2. Data: 2002-08-29 19:45:55

Temat: Re: wiciokrzew - blakon - laik...
Od: "cure" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - czy sa jakies podobne rośliny , które kwitną i nie tracą liści na zimę?
> - czy rośilna nie zamarznie na metalowej barierce balkonu?

Moj wiciokrzew dorosl do 6m , rok temu zostal sciety na wysokosci 1m i
teraz ma juz dobre 3m,choc nie jest jeszcze zbyt gesty. Pieknie pachnie gdy
kwitnie ,powtarza kwitnienie gdy obcina sie przekwitniete kwiatostany. Moim
zdaniem zdierzy opisane przez Ciebie warunki ,ale nie przyciskalabym go za
bardzo do tych barierek niech oplecie sie luzno. Zaznaczam ze jestem tylko
zwykla ogrodniczka ,od ponad 25 lat uprawiam z zapalem ogrod. Hanna

Owadożerne
Areator do trawnika
Paproć
czy jeszcze się nawozi trawnik albo krzewy ozdobne ?
winorośla