wielkanoc?:) grupowo

1. Data: 2005-03-05 14:46:50

Temat: wielkanoc?:) grupowo
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam propozycje.
zblizaja sie swieta. moze macie jakies super przepisy na wielkanoc, ktore
zawsze wychodza, ktore zawsze sa pyszne itd..
bo ja osobiscie nie mam zielonego pojecia co postawie na stole. mam mase
gazet i jeszcze wiecej przepisow ale jakos hm.. nic mnie nie lapie za serce
( a raczej za zoladek).
co Wy na to??

Lamia_

1. Data: 2005-03-05 14:52:22

Temat: Re: wielkanoc?:) grupowo
Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia_" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bo ja osobiscie nie mam zielonego pojecia co postawie na stole. mam mase
> gazet i jeszcze wiecej przepisow ale jakos hm.. nic mnie nie lapie za

Pomysł przedni - u mnie na święta tradycyjnie dwa mazurki (staropolski z
wisniami i kruchy z karmelem) oraz niezawodna baba drożdżowa z lukrem -
przepisy podam jesli kogoś to zainteresuje. Mam też ochotę na paschę, ale
jakąś lżejszą odmianę więc będę wdzięczna jeśli ktoś się podzieli. Na
śniadanie dość trywialnie, poza kiełbasą, jajami i wędlinami, sałatka
warzywna i brokuły w galarecie. Danie obiadowe wciąz niezaplanowane.
gagatka

1. Data: 2005-03-05 15:10:50

Od: "Marcin Krzywobłocki" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo ja osobiscie nie mam zielonego pojecia co postawie na stole. mam mase
> gazet i jeszcze wiecej przepisow ale jakos hm.. nic mnie nie lapie za

Jesteś wyalienowana z Tradycji.
Pozostają Ci gazety i durackie przepisy zamieszczane tam.
Jak mi Ciebie żal!
Marcin

1. Data: 2005-03-05 16:34:54

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Krzywobłocki" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> serce
>>
> Jesteś wyalienowana z Tradycji.
> Pozostają Ci gazety i durackie przepisy zamieszczane tam.

albo nie lubie co roq jesc tego samego :)
Lamia_

1. Data: 2005-03-05 17:53:17

Od: "MadziaK" <m...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> warzywna i brokuły w galarecie.

gagatko a jak robisz brokuly w galarecie?
MadziaK

1. Data: 2005-03-05 17:58:45

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d0cgos$ett$1@news.onet.pl>,
"lamia_" <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> gazet i jeszcze wiecej przepisow ale jakos hm.. nic mnie nie lapie za serce

Czas rozpocząć dyskusję na temat paschy.

Władysław

1. Data: 2005-03-05 18:24:29

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gagatka" <a...@i...com> wrote in message
news:d0ch2v$8kd$1@korweta.task.gda.pl... a

> Pomysł przedni - u mnie na święta tradycyjnie dwa mazurki (staropolski z
> wisniami i kruchy z karmelem) oraz niezawodna baba drożdżowa z lukrem -
> przepisy podam jesli kogoś to zainteresuje.

Bardzo prosze o ten przepis na babę drożdżową; to będzie moja pierwsza w
życiu i w dodatku w niewypróbowanym piekarniku (tydzień po przeprowadzce) -
więc coś niezawodnego się bardzo przyda:)

Pozdrawiam,
Hitomi

1. Data: 2005-03-05 18:59:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Mar 2005 19:24:29 +0100, "Hitomi" <h...@i...pl>
wrote:

>"gagatka" <a...@i...com> wrote in message
>news:d0ch2v$8kd$1@korweta.task.gda.pl... a

>Bardzo prosze o ten przepis na bab? dro?d?ow?; to b?dzie moja pierwsza w
>?yciu i w dodatku w niewypróbowanym piekarniku (tydzie? po przeprowadzce) -
>wi?c co? niezawodnego si? bardzo przyda:)
>
>Pozdrawiam,
>Hitomi

Oj, uwazaj, uwazaj, bo nie ma czegos takiego, jak cos
niezawodnego....jesli nigdy nie robilas i nie znasz piekarnika :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-03-05 19:05:06

Od: "Hitomi" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> Oj, uwazaj, uwazaj, bo nie ma czegos takiego, jak cos
> niezawodnego....jesli nigdy nie robilas i nie znasz piekarnika :P

Na pewno będę uważać, a zawsze to pewniej próbować czegoś uznawanego za
niezawodne :)

Pozdrawiam,
Hitomi

1. Data: 2005-03-05 19:08:47

Od: "Marcin Krzywobłocki" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hitomi" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> Na pewno będę uważać, a zawsze to pewniej próbować czegoś uznawanego za
> niezawodne :)
Spoxik!
Zaraz Madzia da linka do cytacji z samej siebie.
Jej zawsze wszystko się udaje.
Nic się nie zakalcuje, nie upada.
Ale uwaga!!! Lawenda jest nieodzowna,
Marcin