Re: wiem że to już było

From: "aga" <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: wiem że to już było
Date: Thu, 12 May 2005 06:15:46 +0200

> [...]
> merytorycznej, poznawczej i rozrywkowej dla zasiedziałych użytkowników
> grupy.
> 3. Powyższe jest wyjątkowo dokuczliwe, kiedy pytanie jest szczególnie
> głupie, trywialne, oczywiste i obgadane na 150 000 tysięcy sposobów.
> 4. Nie poprawia też obrazu autora widoczne niechlujstwo/dysbrainia
> młodzieńcza, a mianowicie niechęć do poprawnego stosowania znaków
> przestankowych i błędy ortograficzne lub literowe (rzeczony wyraz piszemy
> "ro_z_stępy") ani też dostrzegalny brak kindesztuby (zwroty grzecznościowe

Rozbawiłaś mnie.
1.Od kiedy 2 to jest wiele??(zamieściłam ten post na słownie dwóch
grupach!!) A druga była poświęcona dzieciom i ciąży więc osoby które czytają
tę grupę jak najbardziej siedzą w tym temacie.
2. Skoro nic nie wiesz na ten temat nie musisz się wypowiadać.Co posty
zamieszczonej na tej grupie mają wspólnego z rozrywką??Idź na grupę z
kawałam albo czymś podobnym to będziesz miała rozrywkę.Od okołopółroku
czytam grupę i więjszość postó jest typu :"zadaję pytanie a wy mi
odpowiedzcie", czyli o przyzerowej wartości merytorycznej, poznawczej
i rozrywkowej dla zasiedziałych użytkowników grupy."
3.Dyskutuje się cały czas o tych samych tematach, również obgadanych na 150
000 tysięcy sposobów.
4.Każdy może popełnić błąd. Czyżbyś była belferką?
Jeśli chodzi o zwrot grzecznośiowy "Ci", który napisałam mała literą to było
jak najbardziej celowe(aż dziw bierze że się nie domyśliłaś)
5.Nie uczyli cię w szkole, że nie odpowiada się pytaniem na pytanie?To
przecież brak kultury a ty chyba uważasz się za baaardzo mądrą i kulturalną.