wiem że to już było

1. Data: 2005-05-10 19:21:20

Temat: wiem że to już było
Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to już było, sprawdzałam w archiwum ale może pojawiło się coś
nowego. Mianowicie chodzi o rostępy. Jak sobie z nimi radzić?Jakie kremy?
Pozdr i dzięki

1. Data: 2005-05-10 19:41:20

Temat: Re: wiem że to już było
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wiem że to już było, sprawdzałam w archiwum ale może pojawiło się coś
> nowego. Mianowicie chodzi o rostępy.

Ile grup zamierzasz jeszcze tak nieortograficznie zaspamować?

JoP

1. Data: 2005-05-11 06:14:09

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile grup zamierzasz jeszcze tak nieortograficznie zaspamować?
>
> JoP

O co ci chodzi?

1. Data: 2005-05-11 08:29:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <s...@i...pl> napisał(a):

> O co ci chodzi?

Którego z powyższych siedmiu słów nie rozumiesz? Chętnie pomogę.

JoP

1. Data: 2005-05-11 18:08:56

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Którego z powyższych siedmiu słów nie rozumiesz? Chętnie pomogę.

A ty z powyżych czterech (4)??

1. Data: 2005-05-11 19:12:57

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ty z powyżych czterech (4)??

OK, będę pisać powoli i wyraźnie. Może pomoże.

1. Zamieszczanie tego samego posta na każdej grupie, jaka nam przyjdzie do
głowy, jest buractwem. A to dlatego, że wiele osób czyta wiele grup i wkurza
się musząc czytać po parę razy na to samo.
2. Jest to szczególnie drażniące, kiedy post taki jest typowym z gatunku
"zadaję pytanie a wy mi odpowiedzcie", czyli o przyzerowej wartości
merytorycznej, poznawczej i rozrywkowej dla zasiedziałych użytkowników
grupy.
3. Powyższe jest wyjątkowo dokuczliwe, kiedy pytanie jest szczególnie
głupie, trywialne, oczywiste i obgadane na 150 000 tysięcy sposobów.
4. Nie poprawia też obrazu autora widoczne niechlujstwo/dysbrainia
młodzieńcza, a mianowicie niechęć do poprawnego stosowania znaków
przestankowych i błędy ortograficzne lub literowe (rzeczony wyraz piszemy
"ro_z_stępy") ani też dostrzegalny brak kindesztuby (zwroty grzecznościowe
piszemy z wielkiej litery).

W czymś jeszcze mogę Ci pomóc?

JoP

1. Data: 2005-05-12 04:15:46

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "ro_z_stępy") ani też dostrzegalny brak kindesztuby (zwroty grzecznościowe

Rozbawiłaś mnie.
1.Od kiedy 2 to jest wiele??(zamieściłam ten post na słownie dwóch
grupach!!) A druga była poświęcona dzieciom i ciąży więc osoby które czytają
tę grupę jak najbardziej siedzą w tym temacie.
2. Skoro nic nie wiesz na ten temat nie musisz się wypowiadać.Co posty
zamieszczonej na tej grupie mają wspólnego z rozrywką??Idź na grupę z
kawałam albo czymś podobnym to będziesz miała rozrywkę.Od okołopółroku
czytam grupę i więjszość postó jest typu :"zadaję pytanie a wy mi
odpowiedzcie", czyli o przyzerowej wartości merytorycznej, poznawczej
i rozrywkowej dla zasiedziałych użytkowników grupy."
3.Dyskutuje się cały czas o tych samych tematach, również obgadanych na 150
000 tysięcy sposobów.
4.Każdy może popełnić błąd. Czyżbyś była belferką?
Jeśli chodzi o zwrot grzecznośiowy "Ci", który napisałam mała literą to było
jak najbardziej celowe(aż dziw bierze że się nie domyśliłaś)
5.Nie uczyli cię w szkole, że nie odpowiada się pytaniem na pytanie?To
przecież brak kultury a ty chyba uważasz się za baaardzo mądrą i kulturalną.

1. Data: 2005-05-22 15:34:15

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga napisał/a w news:d5ulio$gfe$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Jeśli chodzi o zwrot grzecznośiowy "Ci", który napisałam mała
> literą to było jak najbardziej celowe

Chciałaś podkreślić jak bardzo chamowata jesteś? No to Ci się udało.
Powodzenia w życiu.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-05-23 12:38:34

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałaś podkreślić jak bardzo chamowata jesteś? No to Ci się udało.
> Powodzenia w życiu.

Dzięki. Kiedyś myślałam, że jesteś OK.Ale po tym pościecałkowicie zmieniłam
zdanie.Kolejna tzn "stałą grupowiczka", która okazała się złośliwa i
wredna.(nie tylko w stosunku do mnie)Chyba za dużo siedziecie przed
komputerem.
Ciekawa czy normalnie też jesteś taka"odważna" wyrażaniu swoich myśli.Założe
się, że nie.

1. Data: 2005-05-23 12:40:22

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 May 2005 14:38:34 +0200, in pl.rec.uroda "aga"
<s...@i...pl> wrote in <d6sj5g$kqq$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>komputerem.
>Ciekawa czy normalnie też jesteś taka"odważna" wyrażaniu swoich myśli.Założe

czy Ty aby nie miałaś założyć bloga albo czegoś w tym rodzaju?

amg

Eyeliner jaki?
ww
Kosmetyki Malu Wilz - czy ktoś zna?