wiem że to już było

1. Data: 2005-05-25 12:50:39

Temat: Re: wiem że to już było
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe <n...@f...peel> napisał(a):

> Natomiast durne wnioski to konkretnie te:
> "jak skończą im się bliższe obiekty do obrabiania tyłka przy kawie, dostaje
> czasem obsesji na punkcie ludzi znanych wyłącznie wirtualnie".

Może pozwolisz, że sama będę wyciągać wnioski z tego, co do mnie dociera?

JoP

1. Data: 2005-05-25 12:54:32

Temat: Re: wiem że to już było OT
Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uomatkubosku! Najwyraźniej mnie ZDARZA się nie aktualizować
> filtrów.

Przefiltruj sobie mózg, dobrze Ci to zrobi
" Uomatkubosku"a to co?

1. Data: 2005-05-25 12:55:58

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może pozwolisz, że sama będę wyciągać wnioski z tego, co do mnie dociera?
> JoP
To do Ciebie coś dociera?????

1. Data: 2005-05-25 13:02:12

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ pozwalam.
> A że przy okazji komentuję?
> To nie jest zabronione.

Ta Pani nie lubi jeśli ktoś komentuje jej wypowiedzi, natomist sama uwilebia
to robić
Pozdr

1. Data: 2005-05-25 13:02:45

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał

> Może pozwolisz, że sama będę wyciągać wnioski z tego, co do mnie dociera?

Ależ pozwalam.
A że przy okazji komentuję?
To nie jest zabronione.

PozdrawiaM

1. Data: 2005-05-25 18:22:46

Od: "m.b." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem że to już było, sprawdzałam w archiwum ale może pojawiło się coś
> nowego. Mianowicie chodzi o rostępy. Jak sobie z nimi radzić?Jakie kremy?
> Pozdr i dzięki

1. zaakceptować je.
2. zaakceptować siebie.
3. poczuć się fajnie taką jaką się jest.

a co do calej dyskusji w tym wątku -
wyborna!! haha
absurdalnie glupia jatka naburmuszonych blondynek
ktore sie potwornie nudzą.
sorki ale tak to wyglada
z kabaretu jestescie czy co?
czy wy w ogole czytacie te swoje wypociny?
;))))
m.

1. Data: 2005-05-25 18:50:09

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers napisał:

> Tzw. Grupa Trójmiejska z przyległościami, okresowo, jak skończą im się
> bliższe obiekty do obrabiania tyłka przy kawie, dostaje czasem obsesji na
> punkcie ludzi znanych wyłącznie wirtualnie. To tak tytułem ostrzeżenia.

Hm..... a o soooo chodzi?
Bo o ile dobrze pamietam - obrabiamy WYŁĄCZNIE tych wirtualnych.

Eulalka

Eyeliner jaki?
ww
Kosmetyki Malu Wilz - czy ktoś zna?