wino i cukier - politycznie

31. Data: 2009-07-22 23:04:22

Temat: Re: wino i cukier - politycznie
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że przedtem gówno było w sklepach a teraz półki pełne gówna?
Oj kochaniutki popuściłeś wodze fantazji. Jestem z pokolenia pamiętającego jak
Gomółka najpierw wszystko czytał z kartki na na końcu tak się wyrobił że na
kartkę od czasu do czasu spoglądał. Jak już coś było w sklepach to było to
bardzo dobrej jakości. Przede wszystkim jedzenie było dobre. Dzisiejszej
najtańszej wódki wtedy by się nikt nie napił. Dzisiejszych wędlin ludzie wtedy
bali by się dać psu. Pamiętam że na początku produkcji 125p 1300 był na raty. Na
lokacie w banku szybciej się zarobiło niż straciło. Nie twierdzę ze był to
system miodem i mlekiem płynący. Ale zwykli ludzie żyli w nim o wiele stabilniej
niż teraz. A teraz co jest. Z żarciem to co się dzieje można nazwać holokaustem.
Jest takie żeby nie dożyć emerytury. Rozejrzyj się dookoła. I sprawdź jak dużo
80 latków urządza pogrzeby swoim 60 letnim dzieciom. Przejdź się do jakiegoś
szpitala onkologicznego. Ludzie starzy w nim to margines. Przeważają tacy co
mają od 30 do 50 lat. Prawie wszyscy nowotwory układu pokarmowego. To jak według
niektórych teraz jest tak dobrze to nasuwa się pytanie. Co się stało że młodzi
ludzie umierają na raka. Powietrze lepsze niż 30 lat temu. Ubrania się nie
zmieniły. Woda lepsza. To tylko żarcie zostaje. Oczywiście jest dobre jakościowo
żarcie. Chleb robiony według przedwojennej receptury można kupić bez problemu,
prawie dychę półtorakilogramowy bochenek. Kiełbasa ( taka niby najzwyklejsza)
zrobiona z mięsa kosztuje między 35 a 50 złotych za kilo. Szynka wędzona bardzo
dobrej jakości to wydatek od pięćdziesięciu złotych za kilo. Co z tego że są
aparaty cyfrowe, telefony komórkowe jak dzisiejsi dwudziestolatkowie mają małe
szanse żeby zdążyć się nacieszyć wnukami. O kant potłuc takie życie. Na ch. mi
siedem poduszek w samochodzie co ma 150 koni jak w perspektywie mam bolesne
wykitowanie na raka. A co maja zrobić moje dwudziesto kilkuletnie dzieci.

32. Data: 2009-07-22 23:41:00

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się rozstrzeliwało a nie dogadywało z nimi
>
> wiem wiem... zaraz dyżurni krzykacze zaczną wrzeszczeć i bluzgać.... ale
> jeśli ktoś nie wierzy w pranie mózgów to niech w youtube wpisze np "kłamstwa
> wyborczej" i zobaczy filmik
>
> hmm.... sam widziałem w gw zdjęcia z "protestujących tłumów pod sejmem" i
> "miasteczka namiotowego" z czasów premiera Kaczyńskiego... a że miałem
> okazję to zweryfikować to okazało się że owe "tłumy" to jakieś 200 osób z
> młodzieżowych bojówek PO-SLD-Zieloni a "miasteczko namiotowe" to dwie
> chińskie "dwójki" w których trzymali ulotki......

Nie dlatego ze byliśmy pod jakąkolwiek okupacją. Niemcy nigdy nie wygrali żadnej
wojny chociaż wywołali ich sporo. Zawsze musieli się po takiej wojnie długo
regenerować. I mają lepiej. To oni kupili i kupują w Polsce fabryki a nie my u
nich. Na Węgrzech też był socjalizm, taki sam jak w Polsce. To dlaczego Polacy (
ja też) jeździli na Węgry sprzedawać ręczniki, kryształy. A nie na odwrót. Do
DDRu, Rumuni, Bułgarii i ZSRR też jeździłem pohandlować. Nigdy nie widziałem w
Polsce Niemca z DDR żeby mi parasolkę chciał sprzedać. To ze nas dymają to
oczywiste. Oczywiste jest również to ze jak by w czasie przemian spadło parę
głów to teraz by też nas dymali ale trochę mniej. Jesteśmy najgłupszymi ludźmi w
Europie. Pierwszy publicznie to powiedział Piłsudski. Stwierdził że naród tu
wspaniały, tylko ludzie ch. warci.

33. Data: 2009-07-23 05:57:32

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:h474op$jdv$1@newsread1.aster.pl...

> Socjalizm w teorii też miał się sprawdzać.

Teoria socjalizmu komunizmu i dyktatury proletariatu (wspaniale zalozenia
wrecz raj dla ludzi) to niestety utopia...
ale zalozenia jakzesz piekne... hehehe

34. Data: 2009-07-23 05:58:49

Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na
> kartkę od czasu do czasu spoglądał. Jak już coś było w sklepach to było to

Do dziś mam lodówkę wyprodukowaną 40 lat temu przez Polar. Fakt.
I chodzi. Jest już stara i brzydka.
Ale boję się wymienić na jakieś nowoczesne cacko, które po 2-3 latach się
popsuje.
Rzecz w tym, że cały ten 'dzisiejszy' świat jest jak w krzywym zwierciadle.
Ktoś nas robi w bambuko na każdym kroku.
Codziennie dzwonią mi do domu z reklamami, czego sobie nie życzę.
Bywają momenty, że w TV na każdym kanale nadają reklamy i nie pozostaje
nic innego, jak wyłączyć. Produkty są tak opakowane, że więcej tego
opakowania niż produktu. Urządzenia techniczne są ładne, ale nic nie warte.
Kto w ten sposób zapełnia wysypiska śmieci? Zgroza.
O jedzeniu nie wspomnę.

Kiedyś wszystko było niewydolne organizacyjnie i ekonomicznie.
Nie było dobrze.
Ale dziś zamiast doczekać się nowego świata, poukładanego po ludzku
i z rozumem, my, naród - dostaliśmy kompletny bubel.

35. Data: 2009-07-23 12:16:58

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jagr wrote:
> [...]
> Ale dziś zamiast doczekać się nowego świata, poukładanego po ludzku
> i z rozumem, my, naród - dostaliśmy kompletny bubel.

ja jednak wolę ten niedoskonały świat dzisiaj niż tę cieplutką i iaśniutka
klatkę z czasów komuny.

cóż są ludzie którzy na wolności żyć nie potrafią. Tacy niewolnicy z
urodzenia.

36. Data: 2009-07-23 12:38:24

Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja jednak wolę ten niedoskonały świat dzisiaj niż tę cieplutką i iaśniutka
> klatkę z czasów komuny.
> cóż są ludzie którzy na wolności żyć nie potrafią. Tacy niewolnicy
> z urodzenia.

Sugerujesz, że wtedy była niewola, a dzisiaj jest wolność?
Wolne żarty.
Przez kogo lub co dzisiaj młodzi ludzie są wprowadzani w błąd?
Każdy młody mówi tak samo. Jak z jednej sztancy.
Ktoś Was oszukuje. Serio.

37. Data: 2009-07-23 12:56:19

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klatkę z czasów komuny.
>
> cóż są ludzie którzy na wolności żyć nie potrafią. Tacy niewolnicy z

Wtedy była ciepła i jasna klatka ograniczająca np wyjazdy zagraniczne.
Dzisiaj jest klatka ekonomiczna uniemożliwiająca wiekszości takie wyjazdy;))

Krzysiek

38. Data: 2009-07-23 16:03:37

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy była ciepła i jasna klatka ograniczająca np wyjazdy zagraniczne.
> Dzisiaj jest klatka ekonomiczna uniemożliwiająca wiekszości takie
> wyjazdy;))

Pamięć ludzka to jednak zawodna jest. Proponuje wyjazd do ostatnich
demoludów by się naocznie przekonać i przypomnieć sobie jak wyglądają kraje
raju demokracji ludowej. Takiej biedy jak na Kubie, w Laosie czy Birmie to
nigdy nie było w Polsce.

39. Data: 2009-07-23 16:22:49

Od: "andreas" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości

> [...]
> się rozstrzeliwało a nie dogadywało z nimi
>
> wiem wiem... zaraz dyżurni krzykacze zaczną wrzeszczeć i bluzgać...

Ale ci się marzy bluzganie. Chciałem ci tylko grzecznie zadać pytanie, w czym
konkretnie przeszkodzili ci ludzie w jarmułkach?
Na jakieś studia cie nie dopuszczali? Twój wynalazek nie chciał żydowski agent w
urzędzie patentowym zarejestrować?
Konto ci okradli? Chciałem poznac twój problem i ci pomóc. Jak Polak Polakowi!

--
andreas

40. Data: 2009-07-23 18:32:02

Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

andreas wrote:

> Konto ci okradli? Chciałem poznac twój problem i ci pomóc. Jak Polak
> Polakowi!

Haha. Polak Polakowi nigdy jeszcze nie pomógł, najwyżej okradł, a potem
dał z buta jeszcze.

--
Grzegorz Janoszka

SE MOZETA...
Lodówka - srebrna farba
Tin Hat Folii
CIEKAWA STRONKA
Odkurzacze HEPA13 np electrolux + s-bag anti odour