winorośl Suzy

1. Data: 2008-08-10 20:21:26

Temat: winorośl Suzy
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak wyglądają liście mojej Suzy i to obydwa krzewy.
http://picasaweb.google.com/kkrycha/Winorosl_Suzy

Coś tym krzewom brakuje? Na innych odmianach winorośli nie mam tak
przebarwionych liści.

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2008-08-11 07:27:34

Temat: Re: winorośl Suzy
Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 10 Aug 2008, Krycha wrote:

> [...]
> http://picasaweb.google.com/kkrycha/Winorosl_Suzy
>
> Coś tym krzewom brakuje? Na innych odmianach winorośli nie mam tak

Witam,

wygląda to na chlorozę międzynerwową. Oznacza to niedobór magnezu.
Najlepsza pomoc to dostarczenie skladników dolistnie.

Pozdr.

D.P.

3. Data: 2008-08-11 12:59:06

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m.pl...

> [...]

>wygląda to na chlorozę międzynerwową. Oznacza to niedobór magnezu.
>Najlepsza pomoc to dostarczenie skladników dolistnie.

Ciekawe, że tylko ta odmiana odczuwa brak magnezu?
Oczywiście dostarczę go dolistnie. Idę szukać w sklepach ogrodniczych.

Pozdrawiam Krycha.

4. Data: 2008-08-11 13:40:45

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Aug 2008, Krycha wrote:

> Ciekawe, że tylko ta odmiana odczuwa brak magnezu?
> Oczywiście dostarczę go dolistnie. Idę szukać w sklepach ogrodniczych.
>
> Pozdrawiam Krycha.

To w normie, ze niektore odmiany tak reagują.
Ja takie najczesciej wyrzucam i sadze inne (w to samo miejsce), ktore nie
maja takich objawow.

D.P.

5. Data: 2008-08-11 14:15:36

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g7pd5k$91$1@atlantis.news.neostrada.pl Krycha
<k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ciekawe, że tylko ta odmiana odczuwa brak magnezu?
> Oczywiście dostarczę go dolistnie. Idę szukać w sklepach
> ogrodniczych.

Hejka. Opryskaj płynnym Florovitem. :-)
Pozdrawiam dolistnie Ja...cki

6. Data: 2008-08-11 20:28:42

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Opryskaj płynnym Florovitem. :-)
>                    Pozdrawiam dolistnie Ja...cki

Wylej pod nią wiadro gnojowicy, to jej przejdzie.
Pozdrawiam podkorzeniowo. Mirzan

7. Data: 2008-08-13 22:35:44

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:

> Wylej pod nią wiadro gnojowicy, to jej przejdzie.
> Pozdrawiam podkorzeniowo. Mirzan

Perła Zali jakaś blada była. Krzew młody.
Trochę kompostu ze spodu pryzmy pomoczyłam przez ok. 3h, rozcieńczyłam,
solidnie podlałam.Liście po dobie "nabrały" koloru.
Dzięki Mirek za podpowiedź.

Pozdrawiam, Barbara

8. Data: 2008-08-14 05:22:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Trochę kompostu ze spodu pryzmy pomoczyłam przez ok. 3h, rozcieńczyłam,
> solidnie podlałam.Liście po dobie "nabrały" koloru.

Dzięki za uznanie, nie spodziewałem się,że jestem taki dobry radzista.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2008-08-23 12:55:31

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Trochę kompostu ze spodu pryzmy pomoczyłam przez ok. 3h, rozcieńczyłam,
> solidnie podlałam.Liście po dobie "nabrały" koloru.

Też tak spróbuję, bo nie mam dostępu do gnojowicy z prawdziwego gnoju.

Pozdrawiam Krycha.

10. Data: 2008-08-23 17:35:39

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też tak spróbuję, bo nie mam dostępu do gnojowicy z prawdziwego gnoju.

W sklepach ogrodniczych można kupić obornik krowi i kurzy, wysuszony,
zmielony.Na beczkę wody sypię porcję, taką co sie na szpadel zmieści
i po fermentacji używam do podlewania bez rozcieńczania.
Pozdrawiam.Mirzan

są orzechy
Podłoże dla malin i porzeczek
Szefler na pniu-plamy na lisciach!!