wirtualne ogrody bis

1. Data: 2001-01-13 23:03:19

Temat: wirtualne ogrody bis
Od: "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś na grupie zamarła dyskusja o gazetce. Czyżby miała
się skończyć na wzajemnych ochach achach. Chyba że
rozmowy toczą się na priv.
Mam przeczucie że tak jak dyskusja o ogrodach czy
parkach wywołana została zimowym snem ogrodników
tak i dyskusja o e-gazecie poszła w zimowy niebyt.
Łatwiej się przekomarza niż podejmuje rzeczowe działania.
Pomysł był przedni, wiedza niektórych grupowiczów
zacna i szkoda by było zmarnować pomysł. Może
by na próbe wydać numer "0" z kilkoma artykułami i
dopracowywać w trakcie. Podejrzewam że miejsce na serwerze
jest.

Łączę pozdrowienia. Tadeusz

2. Data: 2001-01-13 23:45:46

Temat: Re: wirtualne ogrody bis
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest.
>
> Łączę pozdrowienia. Tadeusz
> Podejrzewam , że ta dyscyplina miesiecznego wydawania gazety studzi
zapały.
Zima to troche jeszcze czasu jest ale jak robi sie zielono ........
Skrobnac cosik zawsze można
Numer O bedzie przebojem.
Oby tylko był zawsze gratis i bez reklam i banerów.
Uszanowanie
Jacek

3. Data: 2001-01-14 07:49:00

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz napisał(a) w wiadomości: <93qmoq$c8j$1@news.onet.pl>...
>Co? na grupie zamarła dyskusja o gazetce. Czyżby miała
>się skończyć na wzajemnych ochach achach. Chyba że
>rozmowy tocz? się na priv.

Zgadza sie, niestety nie bylo huraoptymizmu, niezbednego w poczatkowym
rozwoju tak wielkiego przedsiewziecia. Wybraliscie zarzad i na tym sie
skonczylo. Chetnych do tworzenia zabraklo. Nie wnikam w szczegoly, dlaczego
tak sie stalo, przyczyn moze byc wiele i nalezy je uszanowac. Rozmow na
priva takze nie bylo.

>Mam przeczucie że tak jak dyskusja o ogrodach czy
>parkach wywołana została zimowym snem ogrodników
>tak i dyskusja o e-gazecie poszła w zimowy niebyt.
>Łatwiej się przekomarza niż podejmuje rzeczowe działania.

Ot, co wlasnie.
Definicja ogrodu bylaby niezlym poczatkiem w naszej gazecie.

> [...]
>by na próbe wydać numer "0" z kilkoma artykułami i
>dopracowywać w trakcie. Podejrzewam że miejsce na serwerze

Pomysl mozna jeszcze ozywic, zwlaszcza, ze naprawde na grupie jest spory
potencjal. Nalezy stwierdzic, ze owe czasopismo musi byc dla wszystkich,
zarowno zaawanowanych, jak i poczatkujacych ogrodnikow. Wiele informacji w
nim zawartych byloby dla wiekszosci grupy banalem, ale dla innych? Zdaje
sobie sprawe, ze takie pomysly rodza sie z bezrobocia, uwazam jednak, ze
pomysly na artykuly wezma sie z zycia, pracy, przemyslen i planow. Co za
problem usiasc w ogrodzie i w towarzystwie ukochanych roslin, wsrod odglosow
ptakow czy szumiacej wody niewielkiego strumyczka wyskrobac cos na papierze.
Pierwszy numer planowalem na marzec lub kwiecien, w koncu nad szata
graficzna takze nalezaloby popracowac. Stawiam wiec sprawe jasno i oczekuje
odpowiedzi na priv:
kto z szanownych grupowiczow przylaczylby sie do redakcji i zechcialby
tworzyc pierwszy w naszym kraju ogrodowy e-zin? Jezeli znajda sie chetni,
prosze ich od razu o zakres tematyki, w ktorej moglby sie udzielac oraz
propozycje tematow na marzec i kwiecien. Mysle, ze nalezaloby napisac cos o
przycinaniu lisciastych, sadzeniu drzew owocowych, wysiewaniu, cos o
cebulowych, moze cos o nawozach, srodkach ochrony.
Czekam tydzien, potem przeanalizuje wszelkie mozliwosci dzialania. Wyniki
analizy przedstawie w prosty sposob, albo zaczniemy, albo upadniemy na
wstepie.
Pozdrawiam
Jurek
========
http://iglaki.agrosan.pl
w...@a...pl

4. Data: 2001-01-14 07:54:10

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kaliszan napisał(a) w wiadomości: <93qp8c$gdk$1@news.tpi.pl>...
>Podejrzewam , że ta dyscyplina miesiecznego wydawania gazety studzi
>zapały.
>Zima to troche jeszcze czasu jest ale jak robi sie zielono ........
>Skrobnac cosik zawsze można

Niekoniecznie musi to byc miesiecznik, moze byc kwartalnik, ale to juz
zawsze wiecej artykulow, a i sciaganie znacznie dluzsze.

>Numer O bedzie przebojem.

Nr.10 bedzie lepszy od 5, a ten napewno od 1-go.

>Oby tylko był zawsze gratis i bez reklam i banerów.

Gratis to bedzie zawsze, ale od reklam zarzekac sie nie mozemy. Jezeli
zleceniodawca reklamy wniesie jakies korzysci, nie mozna odmowic mu
reklamowania.
Pozdrawiam
Jurek
=======
http://iglaki.agrosan.pl
w...@a...pl

5. Data: 2001-01-14 21:19:20

Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Deklaruje w tym e - czasopiśmie na początek
1.Zdjęia
2.Felietony krytyczne dotyczace popularnych czasopism ogrodniczych.
3. Info jak rozmnażać rosliny z nasion,

Trzeba już ogłosić konkurs na nazwę.
Uszanowanie
Jacek

PS.
Nadal nie rozumiem jakie pożytki mieli by mieć grupowicze z reklam.

6. Data: 2001-01-15 07:17:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> napisał w
wiadomości news:93t51j$rva$1@news.tpi.pl...

> PS.
> Nadal nie rozumiem jakie pożytki mieli by mieć grupowicze z reklam.

No, od czasu do czasu z reklamy dowiaduję się o istnieniu jakiegoś nowego
produktu na rynku:)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2001-01-21 18:46:26

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kaliszan <k...@o...wroc.pl> w wiadomości do gru
p dyskusyjnych napisał:93t51j$rva$...@n...tpi.pl...
> Deklaruje w tym e - czasopiśmie na początek
[...]
> 2.Felietony krytyczne dotyczace popularnych czasopism ogrodniczych.
[...]
Jacku, żadne szanujące się czasopismo tego nie robi. Z wielu względów. Błę
dy popełnia każdy. Można "krytykować" treść [Przypomnij sobie o co miał do
"jerza" pretensje PS.] ale jeszcze lepiej podać swój punkt widzenia. I myś
lę, że to miałeś na myśli?
pozdr. Jerzy

8. Data: 2001-01-24 09:50:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja osobiście mam wątpliwości co do samego sensu zakładania takiego
czasopisma.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2001-01-26 18:53:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@p...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94m8km$738$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Ja osobiście mam wątpliwości co do samego sensu zakładania takiego
> czasopisma.
ROTFL
Sama w to nie wierzysz [chociaż masz rację]. Jestem tego pewien.
Dziwi mnie tylko, że nikt tego jeszcze nie zauważył.
To pismo tak naprawdę istnieje i nazywa się pl.rec.ogrody ;-)))
Istnieje dlatego, że nie ma prezesów, sekretarek, redaktorów ale są ludzie
co mają szczere chęci pomagać innym lub dzielić sie z nimi swoim
doświadczeniem, "najcenniejszym" [i najdroższym = porażki zapłacone z
własnej kieszeni] bo zdobytym we własnym ogrodzie.
I żadne inne pismo nie jest mu w stanie pod tym względem dorównać.
I tylko z tego względu zgodzę sie z tym co napisałaś powyżej.
Pozdrawiam, Jerzy.

10. Data: 2001-01-27 19:38:34

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Jerzy ,od kiedy jestes taki zgodny ,czy obcowanie z przyroda nauczylo Cie
pokory :))
Pozdrawiam.
Bogusław Radzimierski.

--