Re: witajcie

Data: 2002-01-25 09:19:52
Temat: Re: witajcie
Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl>

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2r2e1$dtq$...@n...tpi.pl...

> Czesc, witaj na grupie,
> nie odzywalam sie, bo zauwazylam, ze wtracam sie do wszystkich postow i
> postanowilam przyhamowac, zebyscie nie pluly na widok mojego podpisu, ale
> zostawilam sobie Twoja prosbe do zalatwienia, bo mam bardzo pzrystepnie
> opisany kurs patchworka i jesli nikt kompetentny sie nie wypowie (ja nie
mam
> cierpliwosci do szycia), wrzuce go kiedys na strone do kursow - dam wtedy
> znac na grupie.
> Pozdrawiam
> Elzbieta

Bylabym Ci niezmiernie wdzieczna za ten kurs. Juz z jednego pozwolilam sobie
skozystac - z kursu haftu krzyzykowego. Licze na to ze kiedys w koncu i do
tego sie zabiore. A mimo ze ja pewnie malo moge o tym powiedziec ale po
przeczytaniu wszystkich dostepnych mi postow nie odnioslam wrazenia ze za
czesto sie odzywasz.
Pozdrawiam z coraz bardziej slonecznej Warszawy znad kubka z kawka
W takich chwilach swiat od razu pieknieje
Dagmara

--
www.kubicajakub.republika.pl