Epidemia otyłości

51. Data: 2006-03-12 18:11:36

Temat: Re: witam
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur pisze:

> Potwierdza się zasada, że grupy dyskusyjne nie są
> do dyskusji, ale do walki ;-)

Czy wymagam az tak wiele, to znaczy linka do tych badan? Nie ukrywam, ze
bywam zlosliwy, ale akurat w przypadku Filipa to IMHO zupelnie
uzasadniona reakcja. Przeciez wszyscy tutaj pisza bzdury, tylko on pisze
madrze, wszyscy czytaja to, co czytania niewarte, oprocz samego Filipa
oczywiscie.

52. Data: 2006-03-12 19:29:04

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Marcin* pisze:

> wszyscy czytaja to, co czytania niewarte, oprocz samego Filipa
> oczywiscie.
Cool down Cooler ;-)

--
'''..\
< _| (

53. Data: 2006-03-13 03:11:06

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> [...]
> uzasadniona reakcja. Przeciez wszyscy tutaj pisza bzdury, tylko on pisze
> madrze, wszyscy czytaja to, co czytania niewarte, oprocz samego Filipa

Chlopie, badania te wyszly na poczatku marca, a Ty chcesz zeby juz byly
w internecie? Puknij sie czasem w glowe. I te farmazony powyzej sobie
odpusc.

INTERNET - nie jest zrodlem wiedzy !!!!! Sie naucz w koncu.

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

54. Data: 2006-03-13 06:22:35

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> [...]
> odpusc.
>
> INTERNET - nie jest zrodlem wiedzy !!!!! Sie naucz w koncu.

Ale o czyms takim jak internetowe bazy publikacji naukowych slyszales? A
o Google Scholar? Supertajne te badania, skoro ne opublikowano ich w
zadnym elektronicznym wydaniu naukowego periodyku. A na przyszlosc waz
slowa, bo nie jestesmy kolegami z silowni.

55. Data: 2006-03-13 07:46:50

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zadnym elektronicznym wydaniu naukowego periodyku. A na przyszlosc waz
> slowa, bo nie jestesmy kolegami z silowni.

W ostatnim zdaniu pokazales jaki to jestes kozak, a z takimi nie mam
ochoty na rozmowe.

Mimo wszystko...

56. Data: 2006-03-13 07:59:21

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> W ostatnim zdaniu pokazales jaki to jestes kozak, a z takimi nie mam
> ochoty na rozmowe.

A cos konkretnego w temacie dyskusji?

57. Data: 2006-03-13 10:24:29

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> A cos konkretnego w temacie dyskusji?

Jak juz wyzej wspominalem, nie znam sie na tym abym mogl wykladac. Ale
moge to mniej wiecej wytlumaczyc.
W organizmie mamy wapn i wapn zjonizowany. I jesli mamy wiecej wapnia
zjonizowanego, to jak przyjmiemy wapn dopiero pomaga spalac tkanke
tluszczowa.
Dlatego jak przyjmujemy wapn, to nie patrzymy ile wapnia jest w mg,
tylko patrzymy ile mamy jonow wapnia. Dlatego ja polecam zupelnie inne
wapno niz np. zdrovitu czy innego syfu co ludzie czesto kupuja.

58. Data: 2006-03-13 10:57:42

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK pisze:

> [...]
> tylko patrzymy ile mamy jonow wapnia. Dlatego ja polecam zupelnie inne
> wapno niz np. zdrovitu czy innego syfu co ludzie czesto kupuja.

Mnie chodzilo o szkodliwosc B6. Bo to, ze jest toksyczna w odpowiednio
duzych dawkach (nie ona jedna zreszta, jesli spojrzec na zestaw
substancji chemicznych koniecznych czlowiekowi do zycia), to mozna nawet
w Wiki wyczytac.

dieta, odzywianie sie po ciazy
Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan
preparat anry
brzuszki
gazeta: "Codziennie piję oliwę z oliwek i jem ryby"