Re: witamina C ???

Data: 2002-01-03 21:48:43
Temat: Re: witamina C ???
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl>

Użytkownik masa <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...fm...
> przciez jak nie mam kataru czyli nie leci mi z nosa i nie mam zadnych
objawow a
> ktatr jako chorobe jesczze nie wyleczylem ale nie czuje jego skutkow to co
to za
> roznica
> najwazniejsze zeby nie miec objawow....

A jaka masz pewność, że to lek zadziałał. Jak było napisane wczesniej. Leki
najwyżej zmniejszaja objawy kataru ale ich nie skracaja. Czyli jezeli katar
ustapił to nie po leku tylko Twój układ immunologiczny poradził sobie z
chorobą.
Nie zrozum mnie źle. Nie jestem przeciw braniu leków "na katar". Tylko
trzeba wiedzieć po co się je bierze. Jezeli masz jakies ważne spotkanie czy
egzamin proponuje wziąć co tylko moze troche zmniejszyć objawy. zawsze to
lepiej prowadzic dyskusje mając mniej niezapchany nos.
Ale zgodnie ze starym przysłowiem: katar leczony trwa 7 dni a leczony tylko
tydzień.

pozdrawiam

PiotrMx